بزرگترین و مهمترین مرکز تخصصی و فوق تخصصی پیوند اعضاء ایران که به تازگی در شیراز افتتاح شده است به نظر می رسد با بحران نارضایتی پرسنل خود روبروست.

تکذیبیه/بحران نارضایتی در بزرگترین بیمارستان پیوند اعضای کشور/اعتراض پرسنل به تاخیر پرداخت‌ها

سلامت نیوز: بزرگترین و مهمترین مرکز تخصصی و فوق تخصصی پیوند اعضاء ایران که به تازگی در شیراز افتتاح شده است به نظر می رسد با بحران نارضایتی پرسنل خود روبروست.

به گزارش سلامت نیوز، با وجود غیر دولتی بودن این مرکز ، به شکلی غیر معمول تعدادی از پرسنل و پزشکان این مجموعه از مستخدمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز می باشند. بر اساس گزارشات تعداد پرستاران این مرکز ۷۰۰؛ پزشکان ۲۴۰ و تعداد کل پرسنل ۱۳۰۰ نفر می باشد.

براساس گزارش های رسیده به سلامت نیوز، اخیرا تعدادی از پرسنل این بیمارستان نسبت به آنچه که ظلم و بی عدالتی ها و پایمال شدن حقوق اساسی اولیه خود دانسته اند اعتراض داشته اند به طوری که بر اساس بررسی های میدانی تعدادی از نیروهای آموزش دیده به علت شرایط سخت کاری؛ پایمال شدن حقوق خود و عدم دریافت حقوق مناسب بی انگیزه شده و از شغل خود استعفا داده و عطای این شغل را به لقایش بخشیده اند.

به تازگی جمعی از پرسنل بیمارستان طی نامه ای اعتراضی به مدیران این مرکز عمده ترین مشکلات خود را تاخیر زیاد در پرداخت ها؛ عدم پرداخت عادلانه و منصفانه کارانه به همه پرسنل؛ عدم پرداخت حق مسئولیت به مسیولین بخش ها؛ حذف حق شیفت در گردش و عدم شفافیت در محاسبه اضافه کاری و مسیر ارتقاء شغلی دانسته اند و تا پایان آبان ماه به مدیران این مرکز مهلت داده اند تا مشکلاتشان را حل کنند.

مسئولان ارشد استان فارس بارها بیمارستان پیوند اعضای بوعلی را افتخار این استان دانسته اند حال پرسنل این بیمارستان نیز انتظار دارند که  مدیران ارشد استان به مشکلات معیشتی آنان نیز توجه کنند.

به گزارش سلامت نیوز، به دنبال انتشار این خبر مدیریت این بیمارستان جوابیه ای به سلامت نیوز، ارسال کرد که به شرح زیر است:

پیرو خبر درج شده در سایت اطلاع رسانی سلامت نیوز مبنی بر بحران نارضایتی در بیمارستان پیوند اعضا شیراز به کد خبر ۲۸۴۲۱۹، به استحضار می رساند مجموعه آموزشی پژوهشی و درمانی ابوعلی سینا که با اهداف متعالی درمانی و با تلاش و همت خیرین توانسته پاسخگوی نیازهای درمانی مراجعین داخلی و خارجی باشد امروزه در جایگاه یک قطب درمانی کشور و به عنوان یک افتخار تلاش همه جانبه هموطنان را در معرفی،توسعه و رفع نیازهای این مجموعه در راستای مسئولیت اجتماعی خواستار می باشد و لذا ترویج اخباری که با سوء‌نیت و اهداف شخصی در این زمینه مطرح می گردد، به دور از اخلاق و زیر سوال برددن همه خدمات اساتید و کارکنان این مجموعه است.


لازم به ذکر است که در کنار همه هزینه های ساخت و توسعه و بروز رسانی مجموعه، توجه به حقوق منابع انسانی مورد توجه همه مسئولان ارشد مجموعه بوده و هرگونه تضییع حقوق کارکنان تکذیب می گردد.
مدیریت بیمارستان پیوند اعضاء

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    1 0
    سلام من یکی از پرسنل هستم، کاملا ناراضیم مثل 99 بقیه پرسنل، پرسنل هیچ احترام و جایگاهی در بیمارستان ندارن
  • محمد ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    1 0
    17 آبان روز جهانی رادیولوژی بود، به جای قدر دانی از پرسنل بخش رادیولوژی در جشنی که در بیمارستان بدین منظور برگزار شده بود، دکتر ص مدیر بیمارستان فرمودند اگه پولهایی که صرف خرید دستگاه های رادیولوژی کرده بودیم در بانک گذاشته بودیم سود بیشتری میداد، و اینکه رو به پرسنل فرمودند که کسانی که دستگاه های ام ار و اشعه ایکس کشف کردند هنر کردند نه شماها
  • پرسنل پیوند ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    1 0
    حتما اضافه کاری سال ۹۷ رو بهمون دادن و ما خبر نداریم..اورینتی های ۹۷ و.......
  • پرسنل پیوند ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    2 0
    حتما اضافه کاری سال ۹۷ رو بهمون دادن و ما خبر نداریم..اورینتی های ۹۷ و.......
  • بیتا ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    0 0
    من پرسنل بیمارستان پیوند هستم و اونجا یه جو دیکتاتوری و پزشک سالار داره و ارزش های انسانی هم داره زیر پا گذاشته میشه به علاوه ی اینکه حق و حقوق اولیه ی ما رو اونجا پرداخت نمیکنن.برای قشر کارمند ارزش قائل نیستن و نمیدونن که تا قشر پرستار نباشه اونا نمیتونن این مجموعه رو بگردونن و جای تاسف داره این موضوع. نه اضافه کار و نه پرکیس و نه هیچ چیز دیگه و ما رو مجبور به اضافه کاری و شیفت های ۲۴ ساعته میکنن و هیچ کس چیزی به اونا نمیگه.کار این بیمارستان بسیار سخت و تحمل جو آن از آن کار سخت تره. امیدوارم که این تفاوت از ریشه درست شه تا تینقدر پرستاران ب کشورهای دیگه مهاجرت نکنن.