مسعود ثقفی گفت: تاکنون تصمیم برای تعطیلی مدارس برای امروز گرفته نشده است و به محض اتخاذ تصمیمات در این باره اطلاع رسانی می‌شود.

شاخص آلودگی هوا از مرز ۱۵۰ عبور کرد/ فعلا از تعطیلی مدارس خبری نیست

سلامت نیوز: مسعود ثقفی گفت: تاکنون تصمیم برای تعطیلی مدارس برای امروز گرفته نشده است و به محض اتخاذ تصمیمات در این باره اطلاع رسانی می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، یکی از مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا در روز گذشته این بود که اگر شاخص آلودگی هوا به ۱۵۰ برسد مدارس تعطیل خواهند شد.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی امروز، اظهار کرد: شاخص کیفیت آلودگی هوا در شهر تهران در حدود ۱۲۱ و در برخی مناطق از جمله شرق و جنوب شرقی پایتخت این شاخص بیش از ۱۵۰ را هم نشان می‌دهد.

خبرنگار ما، با اشاره به اظهارات مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی که گفته بود شاخص کیفیت آلودگی هوا در برخی مناطق تهران از جمله مناطق شرق و جنوب شرقی، بیش از ۱۵۰ است؛ از مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران، درباره احتمال تعطیلی مدارس تهران می پرسد و او اینگونه پاسخ می‌دهد: این احتمال خیلی کم است. هنوز کمیته اضطرار آلودگی هوا مصوبه جدیدی برای مواجه با آلودگی هوا اتخاذ نکرده است.


ثقفی در ادامه با در واکنش به اظهارات مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی و تصمیم دیروز کارگروه اضطرار آلودگی هوا برای تعطیلی مدارس در صورت رسیدن شاخص آلودگی هوا به عدد ۱۵۰، می افزاید: تاکنون تصمیم برای تعطیلی مدارس برای امروز گرفته نشده است و به محض اتخاذ تصمیمات در این باره اطلاع رسانی می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha