سلامت نیوز :دبیركل مجمع خیرین سلامت كشور گفت:‌ توزیع عادلانه كمك های خیرین سلامت در سراسر كشور نیازمند تغییر نگرش است.
 حاج آقا نیری در حاشیه همایش خیرین سلامت ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: خیرین سلامت نباید كمك های خود را تنها منوط به منطقه سكونت و محدوده زندگی خود كنند بلكه بهتر است با نگرشی كلان تر، كمك های خود را عادلانه توزیع كنند.
وی افزود:‌ برخی از استان های كشور به علت اینكه جزو مناطق برخوردار به حساب می آیند، از نظر امكانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی اشباع شده اند و این در حالی است كه هم اكنون در بسیاری از مناطق كشور از جمله زابل در استان سیستان و بلوچستان و یا جنوب كرمان، تامین امكانات و تجهیزات پزشكی با كمبودهای بسیاری روبرو است.
دبیركل مجمع خیرین سلامت كشور تصریح كرد: برای بهبود وضعیت سلامت در كشور و اثربخش بودن تلاش ها و اقدامات، توزیع عادلانه كمك های خیران در این زمینه بسیار موثر است.
مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی كشور، با اشاره به كمك 8 هزار میلیارد ریالی خیرین سلامت در دو سال گذشته، اظهار داشت:‌ كمك های خیرین سلامت دو برابر اعتباراتی است كه دولت در بخش سلامت هزینه كرده است.
حاج آقا نیری، از مسوولان دانشگاه های علوم پزشكی نیز درخواست كرد تا با نمایش شفاف عملكردهای این بخش، اعتماد و اطمینان خیران را در راستای مشاركت بیشتر آنها فراهم كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha