سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
کد خبر: 284397

از نظر طب سنتی بهترین انتخاب، زایمان طبیعی محسوب می شود. زنان باردار در صورت نداشتن بیماری خطرناک می توانند از گیاهانی استفاده کنند که به کمک آن ها زایمان راحتی داشته باشند، البته این نوع گیاهان را باید در هفته های آخر بارداری یا چند روز مانده به وضع حمل مصرف کنند.

زایمان راحت با راهکارهای طب سنتی

سلامت نیوز:از نظر طب سنتی بهترین انتخاب، زایمان طبیعی محسوب می شود. زنان باردار در صورت نداشتن بیماری خطرناک می توانند از گیاهانی استفاده کنند که به کمک آن ها زایمان راحتی داشته باشند، البته این نوع گیاهان را باید در هفته های آخر بارداری یا چند روز مانده  به وضع حمل مصرف کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان ، مصرف دمنوش هایی مانند رازیانه، گل ختمی همراه با گل گاو زبان و توت، عسل، خرما، زرده تخم مرغ عسلیروغن بادام شیرین همراه با عسل  به صورت ناشتا در هنگام صبح بسیار مفید است. 

زنان باردار هر روز حمام کردن، ورزش و نرمش مخصوص  را فراموش نکنند. در هفته آخر بارداری بهتر است از سوپ سبزیجات استفاده شود تا مادران باردار دچار یبوست نشوند. با توجه به وضعیت گوارشی دو تا سه لیوان در روز شیر گاو و مقدار خیلی کم زنجبیل میل همچنین  از دمنوش شنبلیله هنگام درد استفاده کنند.

مادر باردار می تواند عسل و سیاهدانه نیمکوب شده را با  کره  یا روغن حیوانی مخلوط کند و به ناحیه زیر شکم، کمر و اطراف آن بمالد تا وضع حمل راحتی داشته باشد و از نشستن روی مکان های خیلی گرم و  سرد پرهیز کند. اگر این شرایط رعایت نشود حتما زایمان سختی خواهد داشت. اگر درد زایمان  از سمت چپ‌ باشد  احتمال سخت بودن زیاد خواهد بود ولی اگر درد در سمت جلو و شکم احساس شود، زایمان راحت تری خواهد داشت . 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha