گیلان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: جوان ۲۶ ساله لنگرودی و کودک یک ساله رشتی دو نفر از جان باختگان آنفلوآنزا در گیلان هستند.

مرگ ۲ نفر بر اثر آنفلوآنزا در گیلان

سلامت نیوز:گیلان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: جوان ۲۶ ساله لنگرودی و کودک یک ساله رشتی دو نفر از جان باختگان آنفلوآنزا در گیلان هستند.


به گزاترش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، فردین مهرابیان با اشاره به مرگ دو نفر بر اثر آنفلوآنزا در گیلان، اظهار کرد: جوان ۲۶ ساله لنگرودی و کودک یک ساله رشتی دو نفر از جان باختگان آنفلوآنزا در گیلان هستند.


وی با اشاره به ابتلا مشکوک ۱۴ مورد در گیلان به بیماری آنفلوآنزا یادآور شد: ۱۲ نفر از مبتلایان درمان و متاسفانه دو نفر به‌دلیل بیماری زمینه ای جان باختند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه با شروع فصل سرما بیماری آنفلوآنزای فوق حاد انسانی شیوع پیدا می‌کند، گفت: هنوز این بیماری در گیلان شایع نشده است.


مهرابیان در خصوص راه‌های پیشگیری از آنفلوآنزا، خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از این بیماری باید دست های خود را در طول روز چندین بار با آب و صابون شست و همچنین از تماس دست ‌های آلوده با چشم، دهان و بینی خودداری کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha