یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد که باید تعرفه ویزیت پزشکان در سال ۹۹ افزایش منطقی داشته باشد چون این تعرفه مطابق با شرایط اقتصادی کشور نیست.

یوسفی: تعرفه ویزیت پزشکان در سال آینده افزایش منطقی داشته باشد

سلامت نیوز:یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد که باید تعرفه ویزیت پزشکان در سال ۹۹ افزایش منطقی داشته باشد چون این تعرفه مطابق با شرایط اقتصادی کشور نیست.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،همایون یوسفی ، با اشاره به برخی اعتراضات پزشکان مبنی بر تعرفه پایین ویزیت گفت: اقتصاد سلامت اقتصادی است که ده‌ها سال طول کشیده تا شکل گرفته شود. لذا اگر نخواهیم تعرفه ویزیت پزشکان افزایش منطقی داشته باشد مطمئنا به سیستم اقتصاد سلامت ضربه می‌زند.


به گفته وی عدم افزایش ویزیت پزشکان در طول یک سال باعث می‌شود که به شکل‌های دیگر هزینه‌ها از جیب مردم تامین شود از طرف دیگر بعضا این افزایش‌ها در سنوات بعد اتفاق افتاده و به نوعی سیستم سلامت را دچار مشکل می‌کند.


این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: با وجود سخت شدن وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم باید افزایش تعرفه‌ها در حدی انجام شود که گردش مالی سیستم سلامت در سنوات بعدی دچار مشکل نشود.


یوسفی در پایان توضیح داد: مجلس هیچ دخالتی در تعیین تعرفه ویزیت پزشکان ندارد،‌ البته پیشنهاد ما این است که تعرفه پزشکان در سال ۹۹ افزایش منطقی داشته باشد که در حال حاضر مطابق با شرایط اقتصادی کشور نیست.

  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha