سلامت نیوز :مجهزترین بخش فوق تخصصی جراحی فك و صورت و جمجمه زنان و كودكان، در مركز پزشكی 15 خرداد با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی و جمعی از مسئولان دانشگاه و بیمارستان افتتاح شد.
 دکتر رزاقی رئیس این دانشگاه،گفت: امروز شاهد بهره‌برداری از مجهزترین بخش فوق تخصصی پلاستیك زنان و كودكان خاورمیانه در این مجموعه هستیم كه حاصل تلاش‌ عزیزان خدمتگزار است.
وی خاطرنشان كرد: ‌همكاران ما در این مجموعه آمادگی دارند به بیمارانی كه بضاعت مالی مناسبی نداشته و نمی‌توانند در مراکز خصوصی برای درمان بستری شوند، خدمات را با كیفیت خوب و هزینه ناچیز ارائه دهند.
دكتر رزاقی با اشاره به موضوع ادغام گفت:‌ پس از ادغام خدمت رسانی به  85 درصد از جمعیت استان تهران به دانشگاه واگذار شد كه این امر بستر وسیعی برای آموزش، پژوهش و تحقیق در اختیار ما گذاشت. البته از به گفته وی آموزش، پژوهش و تحقیق نقش موثری در كسب رتبه‌ بین دانشگاه‌های علوم پزشكی كشور داشته و علاوه بر آن مقالات بسیاری نیز از پژوهشگران و استادان این دانشگاه در مجلات داخلی و خارجی چاپ شده است.
 ریاست دانشگاه در خاتمه سخنان خود گفت:  امروز با افتتاح یک بخش مناسب برای جراحی‌های پلاستیک و ترمیمی با ظرفیت 30 تخت و بخشی با ظرفیت 12 تخت برای پلاستیک و زیبایی، ما شاهد حرکت روبه رشدی برای خدمت‌رسانی به مردم هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha