عضو ناظر شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی با بیان اینکه تعیین نرخ تعرفه‌های پزشکی غیر قانونی و مغایر با هدفمند شدن یارانه‌هاست است و گفت: تعیین تعرفه های پزشکی باید در شورای عالی رفاه انجام می شد.

سلامت نیوز :عضو ناظر شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی با بیان اینکه تعیین نرخ تعرفه‌های پزشکی غیر قانونی و مغایر با هدفمند شدن یارانه‌هاست است و گفت: تعیین تعرفه های پزشکی باید در شورای عالی رفاه انجام می شد.
موسی الرضا ثروتی در گفتگو با مهر افزود: سه سال است که جلسات شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی تشکیل نمی شود در حالیکه مردم با مشکلات اجتماعی و بهداشتی زیادی درگیرهستند و باید این موارد در شورای عالی مطرح و در جهت رفع آنها تصمیم گیری شود.

وی با اشاره به اینکه شورای عالی رفاه باید تعرفه های پزشکی را تعیین کند، گفت: نرخ تعرفه های پزشکی بیش از 25 درصد افزایش پیدا کرده که این امر به شدت مورد انتقاد مردم قرار گرفته است.

عضو ناظر شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی تاکید کرد: افزایش نرخ تعرفه ها مغایر با قانون هدفمند کردن یارانه هاست. براساس این قانون نباید قیمت ها افزایش پیدا می کرد درحالی که اینگونه نشد.

ثروتی گفت: چنانچه قیمتها افزایش پیدا کنند دراین صورت تورم زیادی ایجاد می شود که غیر قابل کنترل است.

وی اظهار داشت: در مورد تشکیل نشدن جلسات شورای عالی رفاه چندین بار به هیئت نظارت مجلس تذکر داده ایم. ضمن اینکه در این رابطه آقای باهنر باید از دولت بخواهد که جلسات تشکیل شود.

وی تاکید کرد: دولت باید هرچه سریعتر نسبت به تشکیل شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی اقدام و تکلیف مواردی مانند تعرفه های را مشخص کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha