مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران گفت به تمام مناطق ٢٢گانه شهرداری تهران اعلام کردیم تا کار نمک پاشی و محلول پاشی معابر را آغاز کنند.

آغاز نمک‌پاشی و محلول‌پاشی معابر تهران

سلامت نیوز: مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران گفت به تمام مناطق ٢٢گانه شهرداری تهران اعلام کردیم تا کار نمک پاشی و محلول پاشی معابر را آغاز کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا، بر اساس شهرنوشت، اصغر عطایی با اشاره به اعلامیه سازمان هواشناسی مبنی بر برودت هوا و کاهش دما تا پایان هفته در پایتخت اظهار کرد: به دنبال اعلام این موضوع در پیامی واحد به تمام مناطق ٢٢گانه شهرداری تهران اعلام کردیم تا کار نمک پاشی و محلول پاشی معابر را آغاز کنند.

عطایی با اشاره به اعلامیه سازمان هواشناسی مبنی بر آغاز بارش برف از فردا عنوان کرد: این بارش‌ها از فردا تا قبل از ظهر روز سه شنبه و به شدت گذشته ادامه دار خواهد بود، به همین منظور تمام تجهیزات لازم در نقاط حساس و برف گیر به همراه دستگاه‌های محلول و نمک پاشی مستقر خواهند شد.

به گفته او، علاوه بر اجرای دستورالعمل ابتدایی تا پایان هفته نمک و محلول پاشی معابر شهر تهران در دستور کار است.

او ادامه داد: محورهای شهر تهران با اولویت بزرگراه‌ها، اتوبان ها، معابر اصلی، میادین، تقاطع‌ها و محله‌های پر رفت و آمد محلول و نمک پاشی می‌شوند.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه به نواحی اعلام شده تا نسبت به برف‌روبی در عمق محلات ورود کنند، گفت: در این دستورالعمل برف روبی معابر کم عرض نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha