نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با اشاره به مکلف شدن شهرداری تهران برای ساماندهی ۶ هزار معتاد متجاهر گفت: علاوه بر سازمان های دیگر باید وزارت خانه های بهداشت و ارشاد به قضیه ساماندهی و آموزش معتادهای متجاهر ورود کنند.

لزوم ورود وزارتخانه های بهداشت و ارشاد به موضوع معتادان متجاهر

سلامت نیوز: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با اشاره به مکلف شدن شهرداری تهران برای ساماندهی ۶ هزار معتاد متجاهر گفت: علاوه بر سازمان های دیگر باید وزارت خانه های بهداشت و ارشاد به قضیه ساماندهی و آموزش معتادهای متجاهر ورود کنند.

به گزارش سلامت نیوز، پروانه سلحشوری در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به صحبت های استاندار تهران مبنی بر اینکه شهرداری تهران مکلف است بر اساس قانون 6 هزار معتاد متجاهر را ساماندهی کند، گفت: موضوعات اجتماعی با دستور و باید انجام نمی شود، بلکه باید با دلسوزی، همدلی و هماهنگی انجام شود.

استانداری با همکاری سازمان های دیگر معتادهای متجاهر را ساماندهی کند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی استاندار این حرف را می زند خود استاندار هم باید همکاری کند و شهرداری، استانداری، بهزیستی و هلال احمر همه با هم همکاری کنند و محلی برای اسکان این معتاد ها پیدا کنند و آنها را تحت پوشش قرار دهند.

لزوم ورود وزارت خانه های  بهداشت و ارشاد  به قضیه معتادهای متجاهر

وی ادامه داد: به نظر بنده علاوه بر این سازمان ها باید وزارت بهداشت هم به این قضیه ورود کند و وزارت ارشاد نیز باید برای آموزش این افراد همکاری کند. شاید آموزش ها توسط بهداشت انجام شود و کلینیک های خاصی هم برای این کار وجود دارد هر چند شنیده ام که معتادها را خیلی اذیت می کنند.

گروه های خودیاری بهترین کمک به معتادها هستند

سلحشوری با اشاره به بحث اجتماع پذیری و مهارت آموزی معتادهای متجاهر گفت: بیشترین کاری که می شود برای آموزش اجتماع پذیری و مهارت آموزی این معتادها انجام داد گروه های خودیاری است که افراد معتاد برای کمک به یکدیگر و رهایی از اعتیاد دور هم جمع می شوند./

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha