چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
کد خبر: 284862

پیرو مشکلات ایجاد شده طی روز‌های اخیر در بهره‌گیری از سامانه‌های برخط سازمان تأمین اجتماعی و ایجاد اختلالاتی برای تأیید نسخ دارویی، مدیر کل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی تا زمان رفع اختلال خطوط مخابراتی، آدرسی دیگر را به منظور بهره‌برداری مراکز درمانی طرف قرارداد و کاهش مشکلات بیماران برای دریافت تاییدیه نسخه‌های دارویی‌شان اعلام کرد.

رفع مشکل تاییدیه اینترنتی نسخ تامین‌اجتماعی

سلامت نیوز: پیرو مشکلات ایجاد شده طی روز‌های اخیر در بهره‌گیری از سامانه‌های برخط سازمان تأمین اجتماعی و ایجاد اختلالاتی برای تأیید نسخ دارویی، مدیر کل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی تا زمان رفع اختلال خطوط مخابراتی، آدرسی دیگر را به منظور بهره‌برداری مراکز درمانی طرف قرارداد و کاهش مشکلات بیماران برای دریافت تاییدیه نسخه‌های دارویی‌شان اعلام کرد.

به گزارش سلامت نیوز، دکتر شهرام غفاری در گفتگو با ایسنا، در این باره توضیح داد: در پی مشکلات ایجاد شده در چند روز گذشته به منظور بهره‌گیری از سامانه‌های برخط سازمان تأمین اجتماعی از جمله پورتال معاونت درمان (ناشی از اختلال ایجاد شده در خطوط مخابراتی) ممکن است در ارائه خدمات درمانی به بیماران از جمله تأیید نسخ دارویی، تأیید نسخ پاراکلینیک، ثبت جلسات دیالیز، تولید نسخ الکترونیک و اخذ استحقاق درمان در مراکز بستری اشکالاتی بوجود آمده باشد.

وی ادامه داد: در این خصوص طی هماهنگی‌های به عمل آمده با بسیاری از دفاتر رسیدگی به اسناد پزشکی نسبت به ضرورت انجام هماهنگی در واحد‌های طرف قرارداد در راستای جلوگیری از توقف ارائه خدمات به بیماران اقدام شد.

به گفته مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی، برای رفع مشکلات ایجاد شده آدرس IT اینترنتی ۱۰.۱۹.۱۷۱.۱۳۰ به طور موقت تا اطلاع ثانوی جایگزین آدرس Darman.tamin.ir شده و در اختیار واحد‌های درمانی بهره‌بردار قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha