سلامت نیوز : سرپرست سازمان بهزیستی درگفتگو  برنامه نگاه یک با اعلام اینکه ازسال 84 تا88 بیست هزارواحد مسکونی در اختیار معلولین قرار گذاشته شده است گفت : در یک طرح ضربتی پیش بینی 200هزار واحد مسکونی کرده ایم که 60 هزار واحد اولویت سال گذشته کارشان انجام شده است

 
دکتر اسفندیاری بااشاره به شرایط ویژه مسکن مددجویان از جمله‌ زمین ،‌ آماده سازی و انشعابات کاملا رایگان است افزود: تعداد 200 هزار واحد مسکونی است که به خاطر اینکه تسریع بکنیم طبق تفاهم نامه قرار شده است از مسکن های مهر هم با شرایط ویژه در اختیار مددجویان باشد

سرپرست سازمان بهزیستی در پاسخ به دریافت کمکهای مالی ازاین سازمان اظهار کرد : مددجویمان الان 62 هزار تومان دریافت میکنند .


وی با بیان چگونگی جذب کمکهای مردمی تصریح کرد: ما در سال 89 حدود 382 میلیارد تومان جذب کمک های مردمی داشتیم. که از طریق خیریه ها، هیئت امنا و ... جذب می شود. باید بگویم حدود 92 درصد کار ما به مردم واگذار شده است بخش خصوصی نیست خیرین هستند. یعنی نفع مالی در کار مطرح نیست.


سرپرست سازمان بهزیستی درادامه افزود : اعتبارات دولتی در سال 89 نسبت به 84 حدود 6 برابر شده است همین امسال ما 27 و نیم درصد اعتباراتمان نسبت به پارسال بیشتر شده است.

اسفندیاری بابیان حمایت های ویژه به معلولین که امکان حضور در مهد کودک ها را ندارنداظهار داشت :‌ ما برای بچه ها اموزش مستقیم نداریم بلکه تربیت داریم. تخلفات ممکن است در هر صنفی باشد ما نظارت خود را افزایش داده ایم که این به حداقل برسد.

ما اینجا اعلام می کنیم پیامک 30008530 می توانند هر گونه اعتراضی را به ما پیامک بزنند

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha