سلامت نیوز : رئیس مركز تحقیقات سازمان پزشكی قانونی كشور گفت: به ‌رغم 3 سال فعالیت و كسب امتیازهای قابل توجه، هنوز هیچ بودجه‌ای برای فعالیت‌های پژوهشی این مركز وجود ندارد.

به گزارش سلامت نیوز  به نقل از روابط عمومی سازمان پزشكی قانونی، جابر قره داغی افزود: به دلیل دسترسی به اطلاعات بسیار ارزشمند در پزشكی قانونی، توانمندی‌ها و قابلیت‌های بسیار خوبی در مركز تحقیقات پزشكی قانونی وجود دارد، اما برای فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی هیچ بودجه‌ای به این مركز تحقیقاتی اختصاص نیافته است.

رئیس مركز تحقیقات پزشكی قانونی با اشاره به رتبه‌های این مركز تحقیقاتی در سال‌های گذشته گفت: در سال 1387 كه سال تأسیس و راه‌اندازی این مركز تحقیقات بود، وزارت بهداشت امتیاز این مركز را 240 و رتبه آن را در بین 21 مركز تحقیقاتی، جایگاه دهم اعلام كرد. در سال 1388هم با كسب 290 امتیاز در بین 62 مركز تحقیقاتی وزارت بهداشت رتبه این مركز را 29 اعلام كرد و در سال 1389 با افزایش بسیار قابل ملاحظه‌ای، این امتیاز به 430 رسیده است.

قره داغی افزود: در قانون بودجه سال 1389 مبلغ 8 هزار و 610 میلیون ریال تحت عنوان مركز تحقیقات پزشكی قانونی مصوب شد، اما در این سال (1389) هیچ اعتباری به این مركز اختصاص نیافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha