به گفته رفیعی، تا روز چهارشنبه با وجود جوی پایدار، افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهر‌های پرجمعیت و صنعتی کشور پیش بینی می‌شود.

پیش بینی جوی پایدار و کاهش کیفیت هوا تا پایان هفته

سلامت نیوز:به گفته رفیعی، تا روز چهارشنبه با وجود جوی پایدار، افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهر‌های پرجمعیت و صنعتی کشور پیش بینی می‌شود.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی  گفت: از امروز تا روز چهارشنبه در اکثر نقاط کشور جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما را انتظار داریم.


وی درباره آلودگی هوا در این هفته افزود: با توجه به پایداری هوا، تا روز پنجشنبه به تدریج به میزان غلظت آلاینده‌های جوی شهر‌های صنعتی و پرجمعیت شامل تهران، کرج، اصفهان، اراک و مشهد اضافه می‌شود.


رفیعی با اشاره به وضعیت جوی پایتخت افزود: آسمان تهران امروز کمی ابری همراه با مه رقیق صبحگاهی است. حداکثر دما ۸ درجه بالای صفر و حداقل دما یک درجه بالای صفر خواهد بود.
رفیعی ادامه داد: امروز در برخی نقاط غرب و جنوب غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش‌ها به صورت رگبار و گاهی با رعدوبرق و وزش باد همراه خواهد بود. همچنین در ارتفاعات این مناطق، بارش‌ها به صورت برف است.


وی اظهار کرد: در شمال خلیج فارس، بارش‌های رگبار همراه با رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.


کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از بعدازظهر روز چهارشنبه، سامانه جدید بارش باران و برف از سمت غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود و ابتدا این مناطق را شامل می‌شود. بارش‌ها در روز پنجشنبه نیمه غربی کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد.


رفیعی درباره گرم‌ترین و سردترین مرکز استان اظهار کرد: سردترین مرکز استان بجنورد با دمای ۸ درجه زیر صفر و گرم‌ترین مرکز استان بندرعباس با دمای ۲۷ درجه بالای صفر بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha