دبیر ششمین همایش اپتومتری خراسان گفت:جدیدترین دستاوردهای علم بینایی در زمینه درمان اختلالات چشم و سیستم بینایی بررسی می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، محسن اسماعیلی گفت: بررسی روشهای پیشگیری از ابتلا به بیماریهای چشم و نارسایی های عیوب انکساری، معرفی پیشرفت های کمی و کیفی در زمینه ساخت، ارائه عینک های طبی و آفتابی و تجویز لنزهای تماسی طبی و رنگی، تشخیص و درمان بیماران کم بینا و روشهای نوین درمان تنبلی چشم از جمله موضوعات مورد بحث در این همایش است.

دبیر ششمین همایش اپتومتری خراسان گفت: از مجموع مقالات رسیده به دبیرخانه همایش، حدود 21 مقاله به صورت سخنرانی و 9 مقاله نیز به صورت پوستر ارائه می شود. همچنین در حاشیه برگزاری این همایش، نمایشگاهی با حضور شرکتهای فعال در زمینه ساخت و تراش عدسی های طبی، عینکهای آفتابی و ارائه آخرین دستاوردها و نوآوری های بینایی سنجهای سراسر کشور برپا خواهد شد.

وی اظهار داشت: ششمین همایش اپتومتری خراسان از پنج شنبه 6 اردیبهشت ماه جاری به مدت 2 روز در سالن غدیر شهر مقدس مشهد برگزار می شود و بیش از 600 اپتومتریست فارغ التحصیل از دانشگاه های سراسر کشور به همراه متخصصان علم بینایی در آن شرکت می کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha