سلامت نیوز : مدیر كل سلامت محیط و كار وزارت بهداشت گفت: جایزه میرزای شیرازی امسال همزمان با روز جهانی مبارزه با دخانیات به 15 نفر از اشخاص علمی، اجرایی و اداری فعال در عرضه مبارزه با دخانیات اهدا می‌شود.

كاظم ندافی در گفت‌و‌گو با  فارس، افزود: جایزه میرزای شیرازی بر اساس مصوبه ستاد اجرایی قانون جامع كنترل دخانیات از سوی وزارت بهداشت هر سال به افراد فعال و موثر در عرصه مبارزه با استعمال دخانیات اهدا می‌شود و امسال برای سومین سال متوالی این جایزه به 15 نفر از افراد شاخص و فعال در این عرصه در روز جهانی مبارزه با دخانیات اهدا می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش كه اسامی این افراد چیست، گفت: به هیچ عنوان اجازه نداریم اسامی افراد منتخب را تا روز مراسم اعلام كنیم اما در بین آنان از اقشار مختلف هم افراد علمی، اجرایی و اداری حضور دارند.

ندافی در پاسخ به این پرسش كه قرار بود جایزه میرزای شیرازی یك جایزه بین‌المللی برای فعالیت در عرصه مبارزه با دخانیات در جهان باشد، گفت: بله اما امسال نتوانستیم این كار را انجام دهیم امیدوارم از سال آینده بتوانیم این جایزه را بین المللی كنیم.

به گزارش فارس، جایزه میرزای شیرازی در سال 88 برای اولین بار به آیت الله سید علی غیوری، نماینده سازمان‌های مردم نهاد در ستاد كشوری قانون جامع كنترل دخانیات به عنوان اولین برنده جایزه میرزای شیرازی اهدا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha