رئیس جمعیت هلال احمر از پرداخت وام نوسازی منازل به مبلغ ۱۰ میلیون تومان به تمام خانوارهای آسیب دیده در سیل فروردین ۹۸ خبر داد.

پرداخت وام ۱۰ میلیونی نوسازی منازل به سیل زدگان

سلامت نیوز: رئیس جمعیت هلال احمر از پرداخت وام نوسازی منازل به مبلغ ۱۰ میلیون تومان به تمام خانوارهای آسیب دیده در سیل فروردین ۹۸ خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، علی اصغر پیوندی به مهر گفت: مجموع کمک‌های نقدی مردمی به هموطنان آسیب دیده در سیل فروردین ۹۸، مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان بود و از این رقم ۵۵ میلیارد تومان لوازم خانگی خریداری و به سیل زدگان اعطا شد .

پیوندی درباره نحوه هزینه کرد بقیه این مبلغ گفت: بر اساس مصوبه ستاد بازسازی وزارت کشور ۱۵۵ میلیارد تومان باقیمانده به صورت وام بلاعوض برای بازسازی منازل به خانوارهای آسیب دیده از سیل پرداخت می شود.

وی افزود: فرآیند پرداخت این وام ها آغاز شده و به تمامی خانوارهایی که منازل آن ها نیاز به بازسازی، نوسازی و ترمیم داشته باشد ۱۰ میلیون تومان وام بلاعوض پرداخت می شود. به گفته رئیس جمعیت هلال احمر در حال حاضر لیست دریافت کنندگان وام در حال تکمیل است و به زودی گزارش کامل هزینه های انجام شده از محل کمک های نقدی مردمی به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha