سلامت نیوز : بسیج جامعه پزشكی طی نامه‌هایی خطاب به دبیر شورای نگهبان و رئیس مجلس شورای اسلامی كتك زدن رئیس دانشگاه علوم پزشكی تبریز توسط نماینده سراب را محكوم كرد.

به گزارش فارس، بسیج جامعه پزشكی طی نامه‌های جداگانه‌ای با متن یكسان خطاب به آیت الله جنتی، دبیر شورای نگهبان و علی لاریجانی این اقدام نماینده سراب را محكوم كرد كه متن این نامه‌ها به شرح ذیل است.

با صلوات برمحمد و آل محمد (ص)، احتراماً به استحضار می‌رساند ، در جریان سفر مقام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی به استان آذربایجان شرقی و بازدید ایشان از شهرستان سراب، به دلیل ضیق وقت و خارج از برنامه بودن، امكان حضور ایشان در بخش مهربان، از توابع شهرستان سراب میسرنبود.

در پایان روز و زمان برگشت، هنگامی كه یعقوبی‌، ریاست دانشگاه علوم پزشكی تبریز، خبر عدم امكان حضور وزیر در بخش مذكور را به مجید نصیر پور، نماینده شهرستان سراب، اعلام می‌كنند، در كمال ناباوری و به شكلی زننده از طرف وی مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.
آقای یعقوبی عضو هیئت علمی دانشگاه(علوم پزشكی)،فوق تخصص جراحی قلب، روحانی زاده، عضو شورای مركزی بسیج جامعه پزشكی استان، چهره ماندگار سلامت كشور و انسانی بسیار محجوب و مودب است و بدون شك، هتك حرمت و اسائه ادب این برادرخدوم، مدیر و بسیجی، موجبات تأسف و تأثر عمیق اعضای شورای مركزی سازمان بسیج جامعه پزشكی كشور را فراهم آورده است.

لذا سازمان بسیج جامعه پزشكی كشور، ضمن محكوم كردن این حركت غیر اسلامی و شرم آور، مراتب را جهت استحضار و اقدام لازم به حضورتان اعلام می‌كند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha