سلامت نیوز : معاون درمان وزارت بهداشت با عنوان این مطلب که در سیستم ارائه خدمات در حوزه سلامت و دیگر حوزه‌ها نقص وجود دارد، انتشار نواقص نظام سلامت در رسانه ها را حق مردم دانست.
 دکتر حسن امامی رضوی روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید بیمارستان امام خمینی(ره) اظهار داشت: مجتمع بیمارستانی امام‌خمینی(ره) در نظام سلامت کشور به عنوان قطب درمان و آموزش و پژوهش به شمار می‌رود.

وی از بیمارستان امام خمینی(ره) به عنوان قلب سلامت جامعه یاد کرد و افزود: پیچیده‌ترین نیازهای درمانی بیماران در این مرکز درمانی برآورده می شود. ضمن اینکه برترین فارغ‌التحصیلان را داشته است.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در حوزه مسئولیتی به بیمارستان امام‌خمینی(ره) جفا شده است، گفت: در شرایط مختلف کارکنان این بیمارستان مشکلات و دشواریهای زیادی را متحمل شده‌اند.

امامی‌رضوی تاکید کرد: برای تحقق اهداف و رسیدن به شرایط بهتر در بیمارستان امام‌خمینی(ره) باید تهدید‌ها به فرصت تبدیل شود و با استفاده از ظرفیتهای درون مجموعه نقاط ضعف را برطرف و خدمات بهتری را به مردم ارائه دهیم.

وی اظهار داشت: در سیستم ارائه خدمات در حوزه سلامت و دیگر حوزه‌ها نقص وجود دارد که اعلام آن از سوی رسانه‌ها حق مردم به شمار می‌رود اما باید اینگونه مسائل طوری بازگو شود که اصلاح آن اتفاق بیفتد. انتشار این مسائل و حاشیه‌ها تنها بی‌اعتماد شدن مردم به ارائه خدمات سلامت را به وجود می‌آورد این امر باعث می‌شود قدرت ریسک‌پذیری در پزشکان کاهش یابد و نتوانند اقدامات لازم را برای نجات جان بیماران انجام دهند.

به گزارش مهر، دکتر مسعود اعتمادیان به عنوان رئیس جدید بیمارستان امام خمینی (ره) جایگزین دکتر مهدی فتحی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha