یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
کد خبر: 286204

ناخن های طبیعی و بی نقص باید روشن، کمی صورتی و کاملا شفاف باشد. ساده ترین راه بهداشت ناخن و زیر ناخن برس کشیدن است اما این کار به تنهایی نتیجه مطلوب نمی دهد و باید سراغ روش های دیگری رفت.

روش های ساده برای سفیدی ناخن

سلامت نیوز:ناخن های طبیعی و بی نقص باید روشن، کمی صورتی و کاملا شفاف باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان ، ساده ترین راه بهداشت ناخن و زیر ناخن برس کشیدن است اما این کار به تنهایی نتیجه مطلوب نمی دهد و باید سراغ روش های دیگری رفت.از جمله : 

سرکه سفید :سرکه سفید یکی از بهترین روش های خانگی برای سفیدتر شدن و از بین بردن لکه های ناخن است؛ اسید ملایم سرکه سفید، ذرات رنگی موجود روی ناخن ها را در خود حل می کند.در یک فنجان آب گرم یک قاشق غذاخوری سرکه سفید بریزید و ناخن ها را به مدت 8 دقیقه در آن قرار دهید، سپس دستان خود را بشویید و مرطوب کننده یا لوسیون بزنید.

 جوش شیرین:یک قاشق غذاخوری پراکسید هیدروژن، 2.5 قاشق غذاخوری جوش شیرین و یک لیوان آب گرم را در کاسه پلاستیکی ترکیب کنید و ناخن ها را به مدت 10 دقیقه در آن قرار دهید.  

آب لیموترش:لیموترش دارای ماهیت اسیدی است که می تواند به درمان لکه های ناخن کمک کند و باعث سفیدتر شدن آن شود.در یک کاسه یک فنجان آب، دو قاشق غذاخوری صابون مایع و یک چهارم فنجان آب لیموترش بریزید و ناخن ها را به مدت 5 دقیقه در آن قرار دهید. خمیر دندان:مقداری خمیردندان سفیدکننده را با مسواک و به آرامی به مدت یک تا 2 دقیقه روی ناخن ها و زیر آن ها بمالید، سپس با آب بشویید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha