سلامت نیوز : عضو كمیسیون بهداشت و درمان مجلس، رهاسازی بیماران را شیطنتی با اهداف سیاسی برای تخریب وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشكی اعلام كرد.
عضو هیات رییسه كمیسیون بهداشت و درمان مجلس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت:‌ شكایت وزارت بهداشت در خصوص حادثه دو بیمار رها شده در مراجع قضایی در حال پیگیری است.
محمدرضا رضایی، تصریح كرد: وزارت بهداشت با انجام بررسی‌های بسیار به این نتیجه رسیده كه رها كردن دو بیمار در بیابان‌های اطراف تهران شیطنتی است كه با یكسری اهداف سیاسی طراحی شده بود تا به وزارت بهداشت آسیب وارد كند، كسانی كه این شیطنت را طراحی كردند به دنبال بدبین كردن مردم نسبت به وزارت بهداشت و درمان بودند.
وی با تاكید بر این‌كه این شیطنت‌ها هم منشاء داخلی دارد و هم خارجی، تصریح كرد: افرادی از داخل وزارتخانه و بیمارستان مذكور و یكسری در خارج از آنها این شیطنت را مدیریت كردند تا بتوانند یك آسیب و لطمه‌ای به وزارت بهداشت و نهایتا به دستگاه سلامت كشور وارد كنند.
به گفته رضایی، وزارت بهداشت همان روز نخست شكایتی تنظیم و به دادستانی كل كشور ارایه كرد و تمام تلاش خود را جهت همكاری‌های لازم با دستگاه قضایی انجام داد به نحوی كه افراد مظنون داخل وزارتخانه را به دستگاه قضایی معرفی كردند.
عضو رییس كمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاكید بر این‌كه شكایت وزارت بهداشت در دستگاه قضایی و دادستانی كل كشور در حال طی مراحل قانونی است، گفت: بررسی‌های كلی حاكی از آن است كه شیطنتی در این مساله صورت گرفته و این یك اتفاق كاملا استثنایی و خاص با نیت لطمه زدن به جامعه پزشكی و دستگاه متولی سلامت كشور بوده است، عده‌ای هم در این جریان بازداشت شده‌اند كه امیدواریم این پیگیری‌ها هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد.
به گزارش ایسنا،‌ رضایی در خاتمه خاطرنشان كرد: بر اساس اظهارات معاون درمان وزارت بهداشت، این وزارتخانه مستنداتی در خصوص این ادعا كه مساله مذكور یك شیطنت است به دستگاه قضایی ارایه كرده و انصافا وزارت بهداشت همكاری و ارتباط خوبی با دادستانی و دستگاه قضایی داشته است، و در حال حاضر عمده خاطیان دستگیر شده‌اند كه ممكن است تعدادی متخلف دیگر نیز به این پرونده افزوده شوند تا ان‌شاءالله حكم نهایی صادر شود. /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha