سلامت نیوز :  مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام كرد: مربیات بهداشت مدارس هم می توانند در آزمون تعیین اولویت استخدام آموزش و پرورش كه اوایل تیرماه امسال برگزار می شود، شركت كنند.
 
به گزارش ایرنا، این مركز روز جمعه با رد اخبار برخی رسانه ها در خصوص عدم امكان حضور این افراد در آزمون مذكور اعلام كرد: مربیان بهداشت امكان حضور در این آزمون را دارند.
این گزارش می افزاید، در راستای انتشار اطلاعیه های قبلی این مركز در خصوص آزمون تعیین اولویت استخدام گروه خاصی از معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی و همچنین افرادی كه در شركت های خرید خدمات آموزشی در سنوات گذشته از جمله آن دسته از مربیان بهداشت كه در قالب شركت های خرید خدمات آموزشی فعالیت داشته و شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده در آگهی تعیین اولویت استخدام این وزارتخانه را دارا بوده اند می توانند در آزمون تعیین اولویت استخدام وزارت آموزش و پرورش كه در سوم تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد، شركت كنند.
مركز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش اعلام كرد: شرط پذیرش این افراد این است كه ابتدا در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام اقدام كرده باشند و شرایط عمومی و اختصاصی شركت در آزمون مذكور را نیز داشته و مدارك لازم را هنگام ثبت نام به تایید اداره آموزش و پرورش منطقه خود رسانده باشند.
این مركز یادآور شد: امروز برخی از سایت های خبری اعلام كرده بودند كه مربیان بهداشت نمی توانند در آزمون تعیین اولویت استخدام وزارت آموزش و پرورش، شركت كنند.
مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش بدین وسیله اخباره منتشره سایت ها و خبرگزاری ها را به این صورت اصلاح كرد.
براساس گزارش این مركز، در این آزمون بحث استخدام و ردیف استخدامی و سایر امور مربوط به یك استخدام قطعی مطرح نبوده و صرفا  آزمون با هدف تعیین اولویت انجام می شود و استخدام افراد در آینده تابع شرایط ملزوم استخدام خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha