دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۲
کد خبر: 28724

کودک یکساله‌ای که در امامزاده داوود دچار تشنج شده بود، به علت نرسیدن اورژانس‌ جان باخت و بازپرس ویژه قتل تهران، دستور احضار مسوولان اورژانس و خانه بهداشت را صادر کرد.

 سلامت نیوز : در پی گزارش حادثه به بازپرس جنایی، وی دستور قضایی را صادر کرد و مشخص شد خانه بهداشت منطقه فاقد پزشک بوده است.

روزنامه جام‌جم نوشت: کودک یکساله‌ای که در امامزاده داوود دچار تشنج شده بود، به علت نرسیدن اورژانس‌ جان باخت و بازپرس ویژه قتل تهران، دستور احضار مسوولان اورژانس و خانه بهداشت را صادر کرد.

به دنبال تشنج دختربچه یکساله‌ای در منطقه امامزاده داوود، والدین این کودک از ماموران اورژانس درخواست کمک کردند و زمانی که غیبت آنها طولانی شد، ماموران کلانتری 143 نیز در تماس‌های متعدد خواستار اعزام ماموران اورژانس به محل برای نجات این کودک شدند؛ اما به دلیل نرسیدن اورژانس به محل، این کودک پس از چند ساعت جان باخت.

در پی گزارش حادثه به بازپرس جنایی، وی دستور قضایی را صادر کرد و مشخص شد خانه بهداشت منطقه فاقد پزشک بوده است.

با گزارش اولیه ماموران کلانتری، بازپرس ویژه قتل تهران دستور احضار مسوولان اورژانس منطقه و خانه بهداشت را به دادسرا صادر کرد. بررسی‌های مقدماتی مشخص کرد به دلیل ترافیک و شلوغی مسیر، امکان حضور خودروی اورژانس در محل وجود نداشته است که بازپرس جنایی تصریح کرد باید برای نجات کودک، بالگرد به منطقه اعزام می‌شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha