تفاهم نامه همکاری انجمن تغذیه ایران و سازمان تعزیرات حکومتی با هدف طراحی و اجرای برنامه‌های عملیاتی مبارزه با تخلفات عرصه سلامت، بهداشت و تغذیه و شناسایی گلوگاه‌های تخلف، منعقد شد.

گلوگاه‌های تخلف در حوزه تغذیه و رژیم‌درمانی شناسایی می‌شوند

سلامت نیوز:تفاهم نامه همکاری انجمن تغذیه ایران و سازمان تعزیرات حکومتی با هدف طراحی و اجرای برنامه‌های عملیاتی مبارزه با تخلفات عرصه سلامت، بهداشت و تغذیه و شناسایی گلوگاه‌های تخلف، منعقد شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، تفاهم نامه همکاری انجمن تغذیه ایران و سازمان تعزیرات حکومتی با حضور دکتر آرش لشگری - مدیر کل حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان تعزیرات حکومتی و  دکتر جلال‌الدین میرزای رزاز - رییس انجمن تغذیه ایران، مدیران ارشد سازمان تعزیرات حکومتی، اعضای هیات مدیره انجمن تغذیه ایران و مشاورین رییس انجمن پس از رایزنی‌های انجام شده و جلسات کارشناسی امضا شد.


این تفاهم نامه به منظور طراحی و اجرای برنامه‌های عملیاتی مبارزه با تخلفات عرصه سلامت، بهداشت و تغذیه، شناسایی گلوگاه‌های تخلف، ریشه یابی و آسیب شناسی علل و عوامل بروز آن و پیشگیری و برخورد با تخلفات در این حوزه منعقد شده است.


این تفاهم نامه به منظور پیشگیری، جلوگیری و نظارت بر فعالیت موسسات پزشکی غیر مجاز که توسط افراد فاقد صلاحیت در امر تغذیه و رژیم درمانی در حال فعالیت هستند، اماکن ورزشی، ورزشگاه‌ها و فروشگاه‌هایی که در امور توزیع و فروش مکمل‌های غذایی دخالت داشته و با تداخل صنفی اقدام به فروش مکمل‌های غذایی و رژیمی به صورت غیر قانونی کنند، کارخانجات، شرکت‌ها و شبکه‌های فعال در حوزه تولید، توزیع و فروش مواد غذایی و مکمل‌های غذایی و رژیمی که مرتکب تخلفات امور بهداشتی و درمانی و صنفی می‌شوند، منعقد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha