چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶

مرد میانسال که به اتهام قتل یک خانم دکتر دستگیر شده بود صبح دیروز در دادگاه کیفری از اولیای دم تقاضای بخشش کرد.

قاتل خانم دکتر پای میز محاکمه

سلامت نیوز: مرد میانسال که به اتهام قتل یک خانم دکتر دستگیر شده بود صبح دیروز در دادگاه کیفری از اولیای دم تقاضای بخشش کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران، این مرد 45 ساله که سعید نام دارد آذر سال گذشته زنی 40 ساله را که دندانپزشک بود به قتل رساند و جسدش را آتش زد. وی صبح دیروز درباره چگونگی این قتل به قضات شعبه دهم دادگاه کیفری گفت: چندی پیش سهامی به مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان خریداری کرده و پس از مدتی هم یک وام ۶۰ میلیون‌تومانی دریافت کردم. اما سهام را به یک خانم دکتر دندانپزشک فروختم و او نیز همه پول را پرداخت کرد.

در زمان انتقال سهام به مقتول متوجه شدم که انتقال قانونی سهام فقط پس از تسویه کامل وام دریافتی امکان‌پذیر است. به‌همین علت از مقتول درخواست زمان کردم تا وام را تسویه کنم و او نیز چندین نوبت به من فرصت داد اما با وجود این نتوانستم وام خود را تسویه کنم تا اینکه صبح روز بیستم آذر خانم دکتر با من تماس گرفت و زمانی که به او گفتم هنوز وام تسویه نشده تهدیدم کرد از من به اتهام کلاهبرداری شکایت خواهد کرد.

از او خواستم حضوری ملاقات کنیم و به پیشنهاد من به مقابل ایستگاه متروی جوانمرد قصاب آمد و آنجا سوار ماشین من شد. اما در طول مسیر دعوایمان شد و در یک لحظه کنترل خودم را از دست دادم و با فشاردادن گلوی خانم دکتر او را خفه کردم. سپس بی‌هدف به مسیر خود ادامه دادم تا از شهر خارج شدم. در نقطه‌ای خلوت جسد را از ماشین بیرون آوردم و با بنزین داخل صندوق عقب، جنازه را به آتش کشیدم و به‌سرعت از محل دور شدم.


متهم در حالی که با درخواست قصاص از سوی خانواده مقتول رو به رو شده بود با التماس گفت: من قصد کشتن او را نداشتم یک اتفاق بود می‌خواست از من به اتهام کلاهبرداری شکایت کند و آبرویم را ببرد عصبانی شدم. سرقتی هم مرتکب نشده‌ام فقط جسدش را سوزاندم و کیفش را به رودخانه انداختم تا شناسایی نشوم.
بدین ترتیب قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha