شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
کد خبر: 287598

سنگ پا دارای فواید زیادی است و استفاده از آن می‌تواند از ابتلای انسان به برخی بیماری‌ها جلوگیری کند.

فواید سنگ پا را جدی بگیرید

سلامت نیوز:سنگ پا دارای فواید زیادی است و استفاده از آن می‌تواند از ابتلای انسان به برخی بیماری‌ها جلوگیری کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، استفاده از سنگ پا دارای فواید زیادی است و می تواند از بروز بسیاری از بیماری ها پیشگیری کند. برای استفاده از سنگ پا بهتر است ابتدا آن را خیس کنید و سپس به آرامی بر روی ناحیه پینه بسته بکشید تا شاهد پوستی تازه و نرم باشید؛ البته حتما به یاد داشته باشید که سنگ پا را زیاد به کف پای خود فشار ندهید.


امروزه روغن زیتون به عنوان یکی از مناسب ترین ابزارهای درمانی در جهت از بین بردن ترک زیر پا شناخته شده است اما باید بدانید که سنگ پا موثرترین و مفید ترین عامل در جهت مرطوب کردن کف پای شماست که تاثیر فوق العاده ای دارد.


اگر برای نرم کردن و افزایش رطوبت پاشنه پای خود از کرم‌های نرم کننده مختلف استفاده کرده و نتیجه‌ مطلوبی نگرفته‌اید بهتر است بدانید که سنگ پا برای لایه برداری بسیار مفید و سودمند است؛ زیرا سنگ پا پوست کسل کننده شما را زنده کرده و باعث بهبود گردش خون خواهد شد.

 
موهای زائد خود را با استفاده از سنگ پا نابود کنید

سنگ پا یکی از موثرترین روش های بدون درد برای از بین بردن موهای زائد بدن است برای انجام این روش کافی است با استفاده از فشار ملایم، سنگ پا را روی موها با حرکتی دایره ای بکشید تا موها از بین بروند. برای از بین بردن دائمی موهای زائد کافی است به مدت چند روز این کار را تکرار کنید.


درمان بیماری ها با استفاده از سنگ پا

استفاده روزانه از سنگ پا به مدت ۱۰ دقیقه می تواند باعث کاهش دیابت نوع دو، درد معده، تنظیم انسولین خون، بی خوابی، تقویت سیستم قلبی- عروقی، از بین بردن قارچ ها و میکروب ها، تقویت عملکرد مغز و هورمون رشد، افزایش قد، رفع سردرد، افزایش چربی سوزی، از بین بردن پوست ضخیم، پیشگیری از بروز عفونت و درد ترک های پاشنه پا، رفع بیماری های بینی، رفع میخچه و پینه شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha