سلامت نیوز : رئیس مركز سلامت محیط و كار وزارت بهداشت درخصوص نحوه برخورد با دستفروشان "منطقه تفریحی فرحزاد " گفت: با آغاز طرح تشدید بازرسی‌ها، بازرسان این مركز حتی شب‌ها نیز برای بازرسی به مراكز مختلف مراجعه می‌كنند.

كاظم ندافی در گفت‌وگو با فارس  در خصوص نحوه برخورد با دستفروشان "منطقه تفریحی فرحزاد " تهران كه مواد غذایی غیر بهداشتی عرضه می‌كنند، اظهار داشت: با آغاز فصل تابستان، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی طرح تشدید بازرسی را در دستور كار خود دارد و همه همكارانی كه در این طرح دخیل هستند، برای اجرای این طرح حضور دارند.

وی با اشاره به دستفروشانی كه صبح‌ها از چشم بازرسان مركز سلامت محیط و كار وزارت بهداشت مخفی می‌شوند و هنگام عصر فعالیت آنها آغاز می‌شود، افزود: با آغاز طرح تشدید بازرسی‌ها، بازرسان این مركز حتی شب‌ها نیز برای بازرسی به مراكز مختلف مراجعه می‌كنند.

رئیس مركز سلامت محیط و كار وزارت بهداشت با اشاره به آغاز مسافرت‌های تابستانی مردم در خصوص نحوه نظارت بر مراكز عرضه مواد غذایی و استراحتگاه‌های بین راهی گفت: در صورتی كه مردم از مراكز اقامتی و پذیرایی در نقاط مختلف كشور شكایتی داشته باشند، می‌توانند با شماره تلفن 09678 تماس گرفته و موضوع را با كارشناسان این مركز در میان بگذارند.

ندافی ضمن تأكید بر پیگیری دقیق گزارش‌های مردمی، به عزم جدی در برخورد با متخلفان اشاره كرد و بیان داشت: این مركز با توجه به فوریت تماس‌های برقرار شده، موضوع را 24 تا 72 ساعت بعد پیگیری و نتیجه را به مردم منعكس می‌كند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha