سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
کد خبر: 287758

آیا می توانم از قرص های کلاژن ساز استفاده کنم؟ از چه سنی می توان این قرص را مصرف کرد؟ محدودیت ها و زمان مصرف این قرص را بگویید. آیا دوره های مصرف این قرص 28 روزه است. در طول سال چه مقدار از آن می توان استفاده کرد؟

استفاده از قرص کلاژن و کرم دور چشم آری یا نه ؟

سلامت نیوز-*دکتر مریم ملکی :  آیا می توانم از قرص های کلاژن ساز استفاده کنم؟ از چه سنی می توان این قرص را مصرف کرد؟ محدودیت ها و زمان مصرف این قرص را بگویید. آیا دوره های مصرف این قرص 28 روزه است. در طول سال چه مقدار از آن می توان استفاده کرد؟

معمولا از 25 سالگى می توان شروع کرد
عوارض چندانى ندارد.در موارد کمى اسهال، احساس پرى و سنگینى در شکم و به ندرت راش و حساسیت پوستى دارد. کلاژن خوراکى افزون بر بهبود ناخن و پوست بر روحیه، کاهش استرس، گوارش، تنظیم وزن بدن هم تاحدودى تاثیر دارد .
 ۳۰ ساله ام و اصلا زیر چشمم چروک ندارد ولی خواستم برای پیشگیری از کرم دور چشم استفاده کنم اما از وقتی این کرم را استفاده کردم اتفاقا خطی زیر چشمم ظاهر شد، علت چیست؟

کرم ها معمولا برای پیشگیری هستند چروک را از بین نمی برند ولی چروک هم ایجاد 
نمی کنند و فقط روند چروک شدن را کند می کنند.
 از 13 سالگی تا الان که 15 سالمه بر اثر استرس و فشار های روحی و روانی بیش از حد زیاد موهای جلوی سرم 2 سانت عقب رفته است و هنوز موهای ضعیفی در این ناحیه ها وجود دارد.

در این حالت ممکن است ریزش مو نداشته باشید ولی تار مو به شدت ضعیف و نازک شده است و باعث می شود که موها کم پشت به نظر برسند، بهتر است زیر نظر متخصص از تقویت کننده استفاده کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha