رییس سازمان مدیریت بحران کشور درباره آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به کاهش بارندگی‌ها سیلاب در حال فروکش است و امیدواریم هرچه سریعتر امدادرسانی بیشتر انجام شود.

سیلاب در سیستان و بلوچستان در حال فروکش است

سلامت نیوز:رییس سازمان مدیریت بحران کشور درباره آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به کاهش بارندگی‌ها سیلاب در حال فروکش است و امیدواریم هرچه سریعتر امدادرسانی بیشتر انجام شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،«اسماعیل نجار» رییس سازمان مدیریت بحران کشور  در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه با توجه بر تاکید مقام معظم رهبری بر جلوگیری از خسارت بیشتر در مناطق سیل‌زده چه اقداماتی در این زمینه تاکنون انجام داده‌اید؟ گفت: تمام عوامل اجرایی، نیروهای مسلح، سپاه و هلال‌احمر از قبل از شروع بارندگی شدید در اینجا حضور داشتند.قطعا پیام مقام معظم رهبری باعث می‌شود تا همه دلگرم‌تر و با عشق و علاقه بیشتری به کار خود ادامه دهیم و امیدواریم هرچه سریعتر مشکلات رفع شود.


رییس سازمان مدیریت بحران کشور خاطرنشان کرد: همه عوامل اجرایی تلاش خود را می‌کنند و امیدواریم خسارت گسترده‌تر نشود.
نجار درباره بازگشایی راه‌های روستایی نیز گفت: عمدتا در مسیرهای روستایی آب‌نما وجود دارد و تا آب فروکش نکند، امکان تردد از این مسیرها به راحتی امکان‌پذیر نیست. آب‌ درحال حاضر با توجه به کاهش بارندگی در حال فروکش است و ما امیدواریم هرچه سریعتر امدادرسانی بیشتر انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha