رییس سازمان مدیریت بحران کشور از شهروندانی که قصد کمک به سیل زدگان را دارند، خواست کمک‌های خود را به شماره‌ حساب‌ نهادهای رسمی نظیر هلال احمر واریز کنند.

برای کمک به سیل‌زدگان به هر شماره حسابی اعتماد نکنید

سلامت نیوز:رییس سازمان مدیریت بحران کشور از شهروندانی که قصد کمک به سیل زدگان را دارند، خواست کمک‌های خود را به شماره‌ حساب‌ نهادهای رسمی نظیر هلال احمر واریز کنند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ،اسماعیل نجار  درباره اعلام برخی شماره‌حساب‌ها در فضای مجازی که با هدف کمک به سیل زدگان اعلام می‌شود، گفت: درخواست ما از شهروندان این است که کمک‌های خود را به حساب نهادهایی مانند هلال احمر، کمیته امداد و ... واریز کنند و از واریز این مبالغ به حساب‌های دیگر افراد و همچنین حساب‌های ناشناس خودداری کنند.


وی با اشاره به اعلام شماره حساب از سوی برخی از افراد شناخته شده نیز گفت: واقعیت این است که باید بر هزینه‌کرد این مبالغ نیز نظارت وجود داشته باشد و هرچند ممکن است افراد با نیت خیر دست به این کار زده باشند، اما این احتمال وجود دارد که نتوانند کمک‌ها را صرف افرادی کنند که واقعا نیاز دارند.

علاوه بر آن ما تجربه‌ای داشتیم که در زلزله کرمانشاه مبالغی جمع شد که ما چندان از هزینه‌کرد آن خبر نداریم.رییس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: به همین دلیل نیز درخواست ما از مردم نوع‌دوست و دغدغه‌مند کشورمان این است که اگر قصد کمک به سیل زدگان را دارند آن را از طریق هلال احمر، کمیته امداد و ... انجام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha