چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
کد خبر: 287877

کارشناس سازمان هواشناسی به بیان توضیحاتی درباره آخرین وضعیت جوی سراسر کشور در آخر هفته جاری پرداخت.

آخرین وضعیت جوی سراسر کشور در آخر هفته

سلامت نیوز:کارشناس سازمان هواشناسی به بیان توضیحاتی درباره آخرین وضعیت جوی سراسر کشور در آخر هفته جاری پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز، فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی در گفت وگو با میزان، درباره وضعیت جوی کشور طی چند روز آینده گفت: امروز چهارشنبه ۲۵ دی ماه در جنوب سیستان، شرق هرمزگان و بخش‌هایی از کرمان بارش‌های پراکنده‌ همراه با وزش باد شدید را داریم.

گودرزی در ادامه بیان کرد: از بعد از ظهر امروز چهارشنبه با شمالی شدن جریانات روی سواحل گیلان و مازندران بارش باران را خواهیم داشت که در ارتفاعات همراه با بارش برف خواهد بود. در اردبیل و آذربایجان شرقی نیز بارش پراکنده باران را خواهیم داشت. فردا پنج شنبه این سامانه بارشی تقویت خواهد شد که در مناطقی از اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز با بارش برف همراه خواهد بود. در بخش‌هایی از غرب هم بارش پراکنده باران را داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: جمعه روی سواحل و بخش‌هایی از غرب و مرکز به شکل پراکنده بارش باران را داریم و شنبه سامانه بارشی جدید وارد کشور می شود.

گودرزی در ادامه با بیان اینکه برای دو روز آینده جنوب شرق و شرق استان هرمزگان وزش باد‌های شدید را دارند افزود: هوای تهران امروز ابری همراه با غبار محلی است و بعد از ظهر وزش بادهای شدید را داریم. تهران امروز دارای هوای ناسالم برای گروه‌های حساس است که با وزش باد بعد از بعد از ظهر امروز  باعث می شود از شدت آلاینده‌ها کمتر می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه درباره سردترین و گرمترین استان های کشور طی یک روز گذشته گفت: همدان ۱۲ درجه زیر صفر سردترین استان کشور و شهرکرد و ارومیه نیز ۱۱ درجه زیر صفر بوده اند. بندر عباس نیز با دمای هوای ۲۱ درجه گرمترین استان کشور است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha