کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هوای تهران امروز با ورود ناپایداری های جوی بارانی می شود و سامانه بارشی جدید از غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود.

هوای تهران امروز بارانیست/سامانه بارشی جدید وارد کشور می شود

سلامت نیوز: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هوای تهران امروز با ورود ناپایداری های جوی بارانی می شود و سامانه بارشی جدید از غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز، فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی در گفت وگو با میزان، درباره وضعیت جوی چند روز آینده گفت: امروز سامانه بارشی جدید از غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود و سبب بارش باران و برف در این مناطق می‌شود. گستره فعالیت این سامانه دامنه‌های جنوبی البرز و جنوب غرب است و شنبه این سامانه تقویت می‌شود و جنوب و مرکز را در بر می‌گیرد.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: فردا شنبه شرق و جنوب شرق با وزش باد‌های شدید رو به رو خواهد بود و شدت بارش‌ها طی فردا شنبه در شمال خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب ایلام، لرستان، جنوب استان مرکزی، شمال کرمانشاه، غرب کردستان، جنوب آذربایجان غربی است.

  
وی در ادامه درباره میزان و شدت بارش ها در این مناطق گفت: بارش‌ها در این مناطق موجب آب گرفتی و سیلابی شدن مسیر‌ها می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: تا اواسط هفته آتی بارش‌ ها ادامه خواهد داشت. سواحل شمال کشور از شنبه تا دوشنبه با بارش باران مواجه خواهند بود.

وی در ادامه درباره وضعیت جوی تهران گفت: ناپایداری‌های جوی از امروز جمعه وارد تهران می‌شود و از بعد از ظهر با بارش پراکنده باران در پایتخت مواجه خواهیم بود که باعث می شود از شدت آلودگی هوا کاسته شود و شنبه و یک شنبه تهران با بارش باران و برف همراه خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha