رئیس پلیس مترو از دستگیری ۲ جیب بر حرفه‌ای با ۵۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: متهمان در ایستگاه‌های مترو و بی آرتی، موبایل و اموال با ارزش مسافران را سرقت می‌کردند.

جیب بر حرفه‌ای در ایستگاه مترو دستگیر شدند

سلامت نیوز: رئیس پلیس مترو از دستگیری ۲ جیب بر حرفه‌ای با ۵۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: متهمان در ایستگاه‌های مترو و بی آرتی، موبایل و اموال با ارزش مسافران را سرقت می‌کردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، سرهنگ "سعید عطاالهی" گفت: عصر روز بیست و چهارم دی ماه ماموران پلیس مترو هنگام گشت زنی در سکوی متروی ایستگاه امام خمینی (ره) به رفتار ۲ مسافر مشکوک می‌شوند و هر دو مسافر را تحت مراقبت قرار می‌دهند.

وی عنوان داشت: مراقبت‌های ویژه پلیسی آغاز و ماموران مشاهده می‌کنند که یکی از این ۲ مسافر همراه با سایر مسافران مترو داخل واگن قطار شده و چند ثانیه قبل از بسته شدن در قطار از داخل واگن خارج و گوشی همراهی را به همدستش تحویل و هر دو از یکدیگر فاصله گرفتند.

رئیس پلیس مترو با اشاره به اینکه پرونده‌های مختلفی در خصوص سرقت از مسافران مترو به همین شیوه اتفاق افتاده بود، گفت: بلافاصله برای دستگیری این متهمان اقدام و ماموران موفق شدند هر ۲ متهم را در یک عملیات دستگیر و به دفتر پلیس مستقر در ایستگاه مترو انتقال دهند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی بدنی از متهمان تعدادی گوشی سرقتی و مدارک هویتی یکی از اتباع خارجه کشف شد، افزود: شناسایی مال باختگان در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد که متهمان اموال سرقتی را صبح روز دستگیری و یا عصر بیست و سوم دی ماه در ایستگاه‌های مترو و بی آر تی سرقت کرده اند.

سرهنگ عطا اللهی توضیح داد: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت که هر دو متهم ۲ سال پیش با همین عنوان مجرمانه در همین ایستگاه مترو دستگیر شده اند و پس از سپری کردن یک سال در زندان از حبس آزاد و در این یک سال اخیر مشغول جیب بری از مسافران ایستگاه‌های مترو و بی آر تی بوده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان به ۵۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کرده اند، ابراز داشت: متهمان اظهار داشتند، هفته‌ای یک بار به ایستگاه‌های مترو و بی آرتی مراجعه می‌کردیم و پس از سرقت اموال مسافران در مجموع به ارزش ریالی ۲ میلیون تومان، آن‌ها را به مالخران می‌فروختیم.

به گفته وی، با اقرار صریح متهمان به جرایم ارتکابی هر دو متهم برای کشف جزئیات پرونده در اختیار پلیس پیشگیری قرار گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha