کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز تا بعد از ظهر در تهران بارش برف و باران را داریم و از بعد از ظهر از میزان ابر و بارش برف کاسته خواهد شد.

وضعیت جوی کشور تا پایان هفته جاری/ سامانه بارشی جدید فردا وارد کشور می شود

سلامت نیوز:کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز تا بعد از ظهر در تهران بارش برف و باران را داریم و از بعد از ظهر از میزان ابر و بارش برف کاسته خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی درباره وضعیت کشور طی چند روز آینده گفت: با ادامه فعالیت سامانه بارشی امروز بارش باران و برف در بیشتر نقاط کشور به جز استان سیستان و بلوچستان‌ها ادامه پیدا می‌کند. فعالیت این سامانه در جنوب کشور با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی همراه خواهد بود. همچنین در ارتفاعات بارش‌ها به صورت برف است.


گودرزی گفت: فردادوشنبه، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و شرق بارش باران و برف خواهد داشت. همچنین در جنوب و جنوب شرق استان سیستان وبلوچستان بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.


وی افزود: امروز و فردا غرب دریای خزر و شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.  با ورود سامانه‌های بارشی جدید از فردا به کشور، تا پایان هفته کشور بارانی خواهد بود.
گودرزی با اشاره به وضعیت جوی پایتخت گفت: امروز تا بعد از ظهر در تهران بارش برف و باران و وزش باد را داریم و از بعد از ظهر از میزان ابر و بارش برف کاسته خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha