در پیگیری احتمال تعطیلی دانشگاه‌ها در روز برفی جاری، یک مقام مسئول در وزارت علوم گفت: در اغلب دانشگاه‌ها، ایام پس از پایان امتحانات ترم و انتظار برای آغاز ترم جدید است و تعطیلی دانشگاه‌ها با این شرایط موضوعیت ندارد.

دانشگاه‌های تهران امروز تعطیل است؟

سلامت نیوز:  در پیگیری احتمال تعطیلی دانشگاه‌ها در روز برفی جاری، یک مقام مسئول در وزارت علوم گفت: در اغلب دانشگاه‌ها، ایام پس از پایان امتحانات ترم و انتظار برای آغاز ترم جدید است و تعطیلی دانشگاه‌ها با این شرایط موضوعیت ندارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، بارش برف مدارس پایتخت و برخی دیگر از شهرستان های استان تهران را تعطیل کرد.

پیرو تعطیلی مدارس، سوالاتی هم درباره احتمال تعطیلی دانشگاه‌ها در روز برفی جاری مطرح شد که خبرنگار فارس این موضوع را از وزارت علوم پیگیری کرد.

*دانشگاه‌ها اوقات پس از پایان امتحانات ترم را سپری می‌کنند

علیرضا عبداللهی نژاد مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره احتمال تعطیلی دانشگاه‌ها در روز جاری،گفت: درباره تعطیلی دانشگاه‌ها در روز جاری موضوعی به وزارت علوم اعلام نشده است.

وی توضیح داد: باید در نظر داشته باشیم که اکنون اوقات پس از امتحانات در اغلب دانشگاه‌هاست و در تعدادی از دانشگاه‌ها هم امتحانات آخر در حال سپری شدن است؛ بنابراین دانشجویان در ایامی هستند که منتظر آغاز انتخاب واحد شروع ترم جدید هستند و بحث تعطیلی دانشگاه امروز موضوعیت ندارد.

براساس این گزارش، به دلیل بارش برف سنگین در برخی نقاط استان تهران، دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای علوم و تحقیقات، تهران مرکزی (سوهانک)، رودهن و دماوند امروز یکشنبه 29 دی ماه تعطیل است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha