مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به این که بارش‌ها در بیشتر مناطق کشور طی امروز (۲۹ دی) ادامه دارد، گفت: از فردا بعد از ظهر (۳۰ دی) سامانه بارشی جدیدی به کشور وارد می‌شود.

بارش‌ها در کدام مناطق کشور ادامه می‌یابد؟

سلامت نیوز: مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به این که بارش‌ها در بیشتر مناطق کشور طی امروز (۲۹ دی) ادامه دارد، گفت: از فردا بعد از ظهر (۳۰ دی) سامانه بارشی جدیدی به کشور وارد می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، صادق ضیائیان  با بیان این که با ادامه فعالیت سامانه بارشی امروز (۲۹ دی) در بیشتر مناطق کشور به‌جز جنوب شرق ابرناکی و بارش ادامه دارد، اظهار کرد: بارش در مناطق جنوبی با رعد و برق و در سایر مناطق با بارش برف همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: فردا (۳۰ دی) نیز بارش در نیمه شرقی و سواحل دریای خزر ادامه دارد و سامانه بارشی از اواخر وقت این روز از مرزهای شرقی کشور خارج می‌شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که از بعد از ظهر فردا (۳۰ دی) سامانه بارشی دیگری از غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود و بارش پراکنده برف و باران در این مناطق آغاز خواهد شد، گفت: طی روز سه شنبه (یک بهمن) فعالیت بارشی این سامانه در شمال غرب، غرب، دامنه‌های البرز غربی، غرب دریای خزر و برخی نقاط مرکز کشور پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیائیان طی روز چهارشنبه (۲ بهمن) با تشدید فعالیت سامانه بارشی در دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمالی و غرب کشور گسترده آن نیمه غربی و قسمت‌های از جنوب کشور را در بر می‌گیرد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که روز پنجشنبه (۳ بهمن) سامانه بارشی به جز جنوب شرق و شمال غرب در سایر مناطق کشور فعال خواهد بود، گفت: طی سه روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود همچنین امروز (۲۹ دی) غرب دریای خزر و خلیج فارس مواج است.

وی در پایان در باره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۳۰ دی) کمی ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۶ درجه سانتیگراد و طی روز سه شنبه (یک بهمن) نیمه ابری گاهی افزایش ابر و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۱- و حداکثر دمای ۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha