یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
کد خبر: 288028

تفکر و حرکات آهسته از نشانه‌های افسردگی شناخته می‌شوند. برخی بیماران که مبتلا به افسردگی هستند می‌توانند تفکر را به تأخیر بیندازند، به عنوان مثال، آن‌ها به سرعت آنچه را که می‌گویند فراموش می‌کنند و انجام می‌دهند.افراد افسرده نمی‌توانند به همان سرعتی که عادت دارند راه بروند. اگر در گذشته، فعال بودند، دیگر قادر به ورزش کردن نیستند.

علائم افسردگی را بشناسید

سلامت نیوز: تفکر و حرکات آهسته از نشانه‌های افسردگی شناخته می‌شوند. برخی بیماران که مبتلا به افسردگی هستند می‌توانند تفکر را به تأخیر بیندازند، به عنوان مثال، آن‌ها به سرعت آنچه را که می‌گویند فراموش می‌کنند و انجام می‌دهند.افراد افسرده نمی‌توانند به همان سرعتی که عادت دارند راه بروند. اگر در گذشته، فعال بودند، دیگر قادر به ورزش کردن نیستند.

حالت ناراحتی:به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اطلاعات ، حالات عمده مردان مبتلا به افسردگی همانند زنان است؛ به نظر می‌رسد این امر با اراده قوی مردان مغایرت دارد؛ بنابراین، هنگامی که بیشتر افسرده هستند، به ندرت گریه می‌کنند یا مانند زنان در بستر دراز می‌کشند.


در عوض، تمایل به تحریک و یا استفاده از الکل یا مواد مخدر دارند. علائم افسردگی در مردان پس از یک شب به راحتی از بین نخواهد رفت.تغییر بزرگ در حالت و رفتار او: یکی از نشانه‌های دیگر و علائم افسردگی تغییر رفتار است. باید تغییراتی را در رفتار خود مد نظر قرار دهید.


ناامیدی (سرخوردگی): کسانی که مبتلا به افسردگی هستند همیشه علائم ناراحتی را نشان می‌دهند و افکار منفی دارند، معمولا از تفکر منفی که بر آن‌ها تأثیر می‌گذارد عصبانی می‌شوند. به علاوه، افراد افسرده می‌توانند از چند چیز ساده در زندگی روزمره خود ناامید شوند.


تمرکز بر روی مسائل کوچک و ناتوانی در لذت بردن: طبق مطالعات، تمرکز بر مسائل کوچک و ناتوانی در داشتن سرگرمی، نشانه‌های افسردگی در مردان است. مردانی که مبتلا به افسردگی هستند تمایل دارند روی چیزهای کوچکی تمرکز کنند که ناچیز هستند. این مسائل کوچک می‌توانند تا حد زیادی بر آن‌ها تأثیر بگذارند.


پرخوری: یکی از علائم و نشانه‌های افسردگی، پر خوری است. مردان مبتلا به افسردگی ممکن است پرخوری کنند.برخی افراد به اشتباه خود را با رژیم غذایی بی‌ارزش مانند فست فود و بستنی سیر می‌کنند. دانشمندان توضیح می‌دهند خوردن، مواد شیمیایی را در مغز مردان ترشح می‌کنند و می‌تواند به این باور موقتی اما غلط کمک کند.


افزایش بیقراری: بیمارممکن است ناآرام به نظر برسد، گویی می‌خواهند چند چیز را انجام دهند، اما نمی‌دانند چه چیزی است. این نشانه افسردگی می‌تواند با تکان دادن پا نشان داده شود. این افراد از فعالیتی به فعالیت دیگر بدون لذت بردن می‌رود.


تفکر و حرکات آهسته: تفکر و حرکات آهسته از نشانه‌های افسردگی شناخته می‌شوند. برخی بیماران که مبتلا به افسردگی هستند می‌توانند تفکر را به تأخیر بیندازند، به عنوان مثال، آن‌ها به سرعت آنچه را که می‌گویند فراموش می‌کنند و انجام می‌دهند.افراد افسرده نمی‌توانند به همان سرعتی که عادت دارند راه بروند. اگر در گذشته، فعال بودند، دیگر قادر به ورزش کردن نیستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha