پذیرش معتادان بی‌خانمان در کلیه مراکز بهزیستی کشورمعاون توسعه پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی کشور همزمان با بارش برف و برودت هوا از پذیرش بدون محدودیت معتادان در تمامی مراکز مراقبتی، کاهش آسیب و شلترهای تحت پوشش این سازمان خبر داد.

پذیرش معتادان بی‌خانمان در کلیه مراکز بهزیستی کشور

سلامت نیوز: پذیرش معتادان بی‌خانمان در کلیه مراکز بهزیستی کشورمعاون توسعه پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی کشور همزمان با بارش برف و برودت هوا از پذیرش بدون محدودیت معتادان در تمامی مراکز مراقبتی، کاهش آسیب و شلترهای تحت پوشش این سازمان خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز، مجید رضازاده در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه به تمام مراکز سازمان بهزیستی در مواقع بارش برف و برودت هوا ابلاغ می‌شود تا تمامی معتادان مراجعه کننده را پذیرش کنند، گفت: این بخش نامه به ویژه به شلترها ارسال شده تا در این مواقع کلیه افراد را پذیرش کنند. در حال حاضر نیز تمامی مراکز استان تهران فعال هستند و معتادان بی خانمان می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند.

وی افزود: به جز مراکز مراقبتی، نگهداری و کاهش آسیب حتی مراکز روزانه نیز می‌توانند در صورتی که کمبود فضا وجود داشت، این افراد را ساماندهی کنند تا برای این افراد همزمان با سرمای هوا مشکلی ایجاد نشود.

به گفته معاون توسعه پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی کشور کلیه محدودیت‌های فضایی پذیرش معتادان به دنبال بارش برف و باران و برودت هوا برداشته می‌شود و هیچ معتادی نباید به دلیل خالی نبودن ظرفیت این مراکز پذیرش نشود و پشت در بماند.

رضازاده در پایان افزود: در حال حاضر ۲۲ مرکز کاهش آسیب در سطح استان تهران فعال است که ۱۲ مورد از این مراکز شلتر هستند. تا این لحظه نیز گزارشی مبنی بر نبود ظرفیت در این مراکز به بهزیستی گزارش نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha