سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از بررسی توزیع شیرهای آلوده به قارچ "آفلاتوکسین" در نشست ظهر امروز کمیسیون با حضور نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی، سازمان غذا و دارو و سازمان دامپزشکی خبر داد.

توزیع شیرهای آلوده در نشست کمیسیون کشاورزی بررسی می‌شود

سلامت نیوز:سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از بررسی توزیع شیرهای آلوده به قارچ "آفلاتوکسین" در نشست ظهر امروز کمیسیون با حضور نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی، سازمان غذا و دارو و سازمان دامپزشکی خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت، علی ابراهیمی روز یکشنبه درخصوص بررسی شیرهای آلوده به قارچ افلاتوکسین گفت: ظهر امروز کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی درباره توزیع شیرهای آلوده به قارچ افلاتوکسین نشستی را برگزار می‌کند.


سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: نمایندگانی از وزارت جهاد کشاورزی، سازمان غذا و دارو و سازمان دامپزشکی به منظور برسی ابعاد شیرهای آلوده به کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی دعوت شده‌اند.


بر این اساس، در نشست علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی حسینعلی حاجی دلیگانی درخصوص اعلام بداهه توزیع شیرهای آلوده به قارچ آفلاتوکسین توسط یکی از مجریان صدا و سیما و پیگیری صحت این موضوع تذکر شفاهی داد و علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی کمیسیون کشاورزی را مامور به بررسی و ارائه گزارش در این باره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha