سه‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
کد خبر: 288164

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه عملیات احداث ساختمان پلاسکو در حال اجرا است اعلام کرد: تا نیمه دوم سال آینده عملیات احداث ساختمان به اتمام می‌رسد.

فتاح: پلاسکو را تا سال آینده می‌سازیم

سلامت نیوز:  رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه عملیات احداث ساختمان پلاسکو در حال اجرا است اعلام کرد: تا نیمه دوم سال آینده عملیات احداث ساختمان به اتمام می‌رسد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، پرویز فتاح شامگاه دوشنبه در نشست صمیمانه با خانواده های گرانقدر شهدای آتش نشان و آسیب دیدگان حادثه ساختمان پلاسکو گفت: حادثه پلاسکو صحنه هایی داشت که دل هر ایرانی را آتش زد.

وی با بیان اینکه عملیات احداث ساختمان پلاسکو در حال اجرا است افزود: این عملیات با جدیت در حال انجام است و تلاش می کنیم تا سال آینده این پروژه به اتمام برسد.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ادامه داد: طبق رعایت ضوابط معماری و فنی این پروژه در حال اجرا است و تلاش می کنیم ساختمان پلاسکو که به نماد ایران تبدیل شده است، به اتمام برسانیم.

به گفته وی؛ طبقه همکف ساختمان پلاسکو را به یادمان شهدا تبدیل می کنیم.

فتاح همچنین با بیان اینکه من فرد جبهه دیده هستم و ایام جوانی از اول تا آخر در جبهه بودم گفت: افتخار می کنم من همرزم شهید قاسم سلیمانی بودم و باید راه این شهید را ادامه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران انسان های قدرشناسی هستند و در مراسم تشییع شهید سلیمانی و شهدای آتش نشان حضور پرشور مردم باعث دلگرمی شد.

همچنین مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این مراسم گفت: ۳۰ دی ماه یادآور خاطره تلخ برای همه ما بود و ۱۶ نفر از بهترین های آتش نشانی در راه خدمت به مردم جان خود را از دست دادند.

مهدی داوری افزود: این حادثه فصل جدیدی خدمت صادقانه آتش نشانان به مردم رقم زد و مردم با خدمات صادقانه آتش نشانان بیشتر آشنا شدند.

وی با بیان اینکه مردم ملت قدرشناسی هستند گفت: در مراسم تشییع شهدای آتش نشان و همچنین مراسم شهید قاسم سلیمانی حضور مردم بی نظیر بود و این حضور به ما آموخت که مردم انسان های قدرشناسی هستند و ما آتش نشانان به این دلگرمی در راه خدمت به مردم هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha