سلامت نیوز : استاندار تهران گفت: پنج کارخانه آرد در استان تهران طی ماه جاری به دلیل سهل انگاری در کمیت و کیفیت آرد تحویلی به 216 میلیون تومان جریمه محکوم شدند.
به گزارش مهر، مرتضی تمدن در جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران ضمن اعلام اخطار به کارخانجات آرد و نانوایان در مورد عواقب بی‌توجهی به کیفیت آرد و نان، افزود: مسئولان غله استان تهران نسبت به گندم تحویلی به کارخانجات آرد بصورت جدی تجدید نظر کرده و اجازه ندهند با گندم و آرد نامرغوب به کیفیت نان در تهران لطمه وارد شود.

تمدن تصریح کرد: به نانوایان متخلف نیز بیش از این اجازه سهل انگاری در کیفیت نان عرضه شده داده نخواهد شد.
 
استاندار تهران به تدابیر و برنامه‌های ویژه ستاد تنظیم بازار استان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: تأمین و توزیع مناسب کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان، جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و ارتقاء و افزایش رضایتمندی شهروندان از مهم‌ترین اهداف تنظیم برنامه ویژه این ستاد در ماه مبارک رمضان است.
 
رئیس ستاد تنظیم بازار استان تهران زمان اجرای این برنامه‌ها را از اول مرداد تا 10 شهریور سال‌جاری خواند و تصریح کرد: 12 برنامه عملیاتی و اجرایی برای تنظیم بازار ویژه ماه مبارک تنظیم شده است.
 
استاندار تهران گفت: بیش از 20 نمایشگاه عرضه کالاهای مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان امسال برگزار می‌شود.
تمدن طراحی، ایجاد و توسعه شبکه‌های ویژه توزیع محصولات ضروری و تأمین کالاهای موردنیاز شبکه‌های مختلف توزیع از محل کالاهای ذخیره شده را از موارد مهم عملکرد ستاد تنظیم بازار در ماه مبارک در سطح تمامی شهرستان‌های استان برشمرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha