وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از احتمال پرداخت عیدی بازنشستگان در بهمن ماه خبر داد و گفت: موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان در بودجه ۹۹ دیده شده و با همراهی مجلس ارسال آینده اجرایی خواهد شد.

خبر خوش برای بازنشستگان تامین اجتماعی

سلامت نیوز:  وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از احتمال پرداخت عیدی بازنشستگان در بهمن ماه خبر داد و گفت: موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان در بودجه ۹۹ دیده شده و با همراهی مجلس ارسال آینده اجرایی خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، محمد شریعتمداری در حاشیه مراسم افتتاح بنیاد ملی توسعه فرهنگی در جمع خبرنگاران درباره روند مذاکرات دستمزد سال آینده کارگران، گفت: توافقات دستمزد همه ساله در روزهای پایانی اسفند ماه صورت می‌گیرد و در حال حاضر کمیته‌های دستمزد در شورای عالی کار مشغول بحث و بررسی هستند.

وی افزود: تعیین دستمزد کارگران بر اساس حداقل‌های زندگی و سبد هزینه معیشت و تورم انتظاری سال ۹۹ خواهد بود ولی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که سهم دستمزد در  قیمت تمام شده تولید آنقدر بالا نرود که منجر به زیان تولید و افزایش سطح عمومی قیمتها شود و کارگران آسیب ببینند.

وزیر کار در عین حال از تلاش برای پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی در بهمن ماه خبر داد و گفت: تلاش می کنیم عیدی بازنشستگان با حقوق بهمن ماه واریز شود.

وی درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز گفت: این موضوع در لایحه بودجه سال ۹۹ پیش بینی شده و اگر مجلس همراهی کند از سال آینده اجرایی می کنیم.

شریعتمداری تصریح کرد: درصدد هستیم تا خدمات حوزه گردشگری را برای رفاه حال بازنشستگان افزایش بدهیم و سطح پوشش بیمه درمان و تکمیلی انها را بیشتر کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی حقوقی ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    0 0
    باسلام 32سال حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کرده ام که اکثرابراساس سقف همان سالها بوده است ودرسال 1386 بازنشسته شدم،هرسال که میگذردبااضافه حقوق مصوب سال نسبت به بازنشستگان جدیدعقب نشینی کرده ام بطوریکه بازنشسته امسال تقریبا با یک ونیم برابر حقوق من بازنشسته شده است،این عدالت مولایم علی است؟