رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت عیدی یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی کارکنان و بازنشستگان دولت با حقوق بهمن ماه خبر داد.

زمان واریز عیدی کارکنان دولت اعلام شد

سلامت نیوز: رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت عیدی یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی کارکنان و بازنشستگان دولت با حقوق بهمن ماه خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرآنلاین، محمدباقر نوبخت در گفتگویی تلویزیونی درباره مصوبه هیأت وزیران برای میزان حقوق پایان سال کارکنان دولت گفت: طبق ماده ۷۵ قانون مدیریت خدمات کشوری که عیدی هر سال را بر مبنای ۵ هزار امتیاز به تصویب هیأت وزیران موکول کرد، و در نشست هیات وزیران یک میلیون ۲۰۰ هزار تومان برای تمام کارکنان و بازنشستگان دولتی در نظر گرفته شد و به تصویب هیأت وزیران رسید.

نوبخت

وی با اشاره به اعلام خبر میزان عیدی یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی از سوی پایگاه اطلاع رسانی دولت گفت: این رقم اعلام شده به دلیل اشتباه تایپی بوده است. البته با توجه به اینکه عیدی بر مبنای ۵ هزار امتیاز محاسبه شده، میزان آن تقریباً حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بود اما با عنایت به اینکه میزان رشد حقوق در سال جاری ۲۰ درصد در نظر گرفته شده بود، هیئت وزیران نیز بر مبنای همین میزان افزایش، میزان عیدی را یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در نظر گرفت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: عیدی پایان سال کارکنان و بازنشستگان دولت انشاالله در پایان بهمن ماه به حساب آنها واریز می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha