کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از بعد از ظهر جمعه سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود و ورود این سامانه بارشی سبب می‌شود جمعه شب در شمال غرب بارش برف و باران را داشته باشیم.

سامانه بارشی جدید جمعه وارد کشور می شود

سلامت نیوز: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از بعد از ظهر جمعه سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود و ورود این سامانه بارشی سبب می‌شود جمعه شب در شمال غرب بارش برف و باران را داشته باشیم.


بهد گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی  درباره وضعیت جوی کشور گفت: با خروج سامانه بارشی از کشور امروز و فردا در بیشتر مناطق کشور جوی آرام را داریم این شرایط سبب می‌شود در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت مثل تهران، اصفهان، کرج و اراک با افزایش غلظت آلاینده‌ها جوی و آلودگی هوا مواجه باشیم.


این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: چهارشنبه موجی ضعیف از روی کشور رد می‌شود و در بخش‌های از شمال غرب و غرب سبب بارش باران می‌شود.


گودرزی در ادامه بیان کرد: این موج ضعیف که چهارشنبه وارد کشور می شود روز پنج شنبه در دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از خراسان شمالی سبب بارش پراکنده باران می شود که همین شرایط سبب می‌شود که از غلظت آلاینده‌ها در شهر‌های صنعتی کم شود.


وی در ادامه بیان کرد: از بعد از ظهر جمعه سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود و ورود این سامانه بارشی سبب می‌شود جمعه شب در شمال غرب بارش برف و باران را داشته باشیم و برای شنبه گستره بارش‌ها نوار غربی دامنه‌های البرز و زاگرس را در بر می‌گیرد.


این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: امروز و فردا آب‌های جنوب کشور مواج و متلاطم است تهران صاف تا قستمی ابری است و در بعضی ساعات غبار محلی را دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha