دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
کد خبر: 288444

اعلام خبر نامساعد بودن حال محمدرضا شجریان در برخی رسانه‌های امروز و همچنین درگیری چندین ساله استاد آواز ایرانی با بیماری، خبرنگار ایسنا را بر آن داشت تا پیگیر وضعیت سلامت و پزشکی او باشد.

آخرین خبرها از وضعیت پزشکی محمدرضا شجریان

سلامت نیوز:اعلام خبر نامساعد بودن حال محمدرضا شجریان در برخی رسانه‌های امروز و همچنین درگیری چندین ساله استاد آواز ایرانی با بیماری، خبرنگار ایسنا را بر آن داشت تا پیگیر وضعیت سلامت و پزشکی او باشد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، محمدرضا شجریان در حالی در بیمارستان بستری شده است که برخی مرتبطان، همانند شاهرخ تویسرکانی ـ نویسنده و روزنامه‌نگار ـ در گفت‌وگویی با ما، وضعیت وی را در فرآیند پزشکی گذشته توصیف کرده و یادآوری کرده‌اند که وی هر چند وقت، دست‌کم برای چک‌آپ‌های تجویز شده، به بیمارستان مراجعه داشته است.


از طرفی سایت خانه موسیقی دقیقه‌هایی قبل با انتشار مطلبی کوتاه درباره وضعیت سلامت محمدرضا شجریان، از بستری شدنش در یکی از بیمارستان‌های تهران خبر داده است.


در خبر یادشده این‌گونه اعلام شده  است که «محمدرضا شجریان، استاد آواز ایران، از شب گذشته در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد و تحت نظارت تیم پزشکی قرار دارد.»


پیگیری‌های خبرنگار ما برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه، حاکی از آن است که محمدرضا شجریان هم‌اینک در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است اما خانواده او به ارائه اطلاعات بیشتر در این زمینه تمایلی ندارند و خواهان رعایت و احترام به حریم خصوصی خانواده خود هستند.

  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha