سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس از ادغام یارانه نقدی و معیشتی در سال ۹۹ خبر داد و گفت: در سال آینده به هر فرد یارانه بگیر، ۷۲ هزار تومان یارانه پرداخت خواهد شد.

مبلغ یارانه در سال ۹۹ به ۷۲ هزار تومان افزایش می‌یابد

سلامت نیوز: سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس از ادغام یارانه نقدی و معیشتی در سال ۹۹ خبر داد و گفت: در سال آینده به هر فرد یارانه بگیر، ۷۲ هزار تومان یارانه پرداخت خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، هادی قوامی سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه در حاشیه جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران مصوبات این کمیسیون را تشریح کرد ,  گفت: با توجه به گلایه های شدید مردم از وزارت رفاه و افزایش نارضایتی ها و حذف افراد به بهانه های مختلف از دریافت یارانه معیشتی، پیشنهاد جدیدی در مورد توزیع یارانه کمک معیشتی ارائه شد.

وی افزود: بر این اساس مقرر شد ۲۰ درصد از منبع ۳۱ هزار میلیارد تومانی یارانه معیشتی یعنی حدود ۳ هزار میلیارد تومان بین ۷ میلیون افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی توزیع شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق اعلام کرد: بر این اساس ۷۰ هزار تومان به یارانه نقدی مددجویان اضافه خواهد شد و این افراد در سال ۹۹، ۱۲۲ هزار تومان یارانه نقدی دریافت می کنند.

قوامی افزود: علاوه بر این، مقرر شد مابقی منابع مربوط به یارانه کمک معیشتی که حدود ۲۸ هزار میلیارد تومان است بین ۷۸ میلیون نفر یارانه بگیر تقسیم شود. بر این اساس یارانه معیشتی هر فرد ۲۸ هزار تومان خواهد بود که به یارانه نقدی اضافه شده و هر فرد یارانه بگیر در سال ۹۹ مبلغ ۷۲ هزار تومان یارانه نقدی دریافت می کنند.

وی اظهارداشت: بر این اساس یارانه نقدی و معیشتی ادغام شده و به صورت یارانه نقدی در یک مرحله پرداخت می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha