کارشناس سازمان هواشناسی، از افزایش تدریجی دما در تهران تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: جوی آرام برای اکثر مناطق کشور طی روز‌های آینده پیش بینی می‌شود.

افزایش تدریجی دما در تهران تا پایان هفته جاری

سلامت نیوز:کارشناس سازمان هواشناسی، از افزایش تدریجی دما در تهران تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: جوی آرام برای اکثر مناطق کشور طی روز‌های آینده پیش بینی می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،امین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی  با بیان اینکه جوی آرام برای اکثر مناطق کشور طی روز‌های آینده پیش بینی می‌شود، گفت: در شهر‌های تهران، کرج، قزوین، اراک و اصفهان افزایش غلظت آلاینده‌های جوی پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز برای شرق استان کرمان، سیستان و بلوچستان، شرق استان یزد و خراسان جنوبی در برخی از ساعات وزش باد شدید پیش بینی می‌شود، افزود: فردا چهارشنبه با عبور موج تراز میانی بر روی ارتفاعات زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ می‌دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با تاکید بر اینکه پیش بینی بارش باران را پنج شنبه برای مناطقی از شمال شرق خواهیم داشت، تصریح کرد: از بعد از ظهر جمعه با ورود سامانه بارشی از سمت شمال غرب به کشور برای این مناطق بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی شده که روز شنبه گستره بارش علاوه بر شمال غرب مناطقی از غرب، جنوب غرب استان‌های واقع در دامنه‌های البرز غربی و مرکزی، زاگرس مرکزی و سواحل غربی و مرکزی خزر را نیز در بر می‌گیرد.

نقشینه با بیان اینکه از امروز تا پایان هفته با جنوبی شدن جریانات روی دریای خزر افزایش دما و وزش باد به نسبت شدید برای سواحل شمال و اردبیل خواهیم داشت، گفت: برای تهران پیش بینی می‌کنیم کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرد.


وی با تاکید بر اینکه غبار محلی برای تهران پیش بینی می‌شود، افزود: بیشینه دمای مهرآباد به ۸ درجه و فردا به ۹ درجه خواهد رسید از این رو روند افزایش تدریجی دما را تهران تا پایان هفته تجربه خواهد کرد.

کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: شهرکرد با دمای منفی ۱۳ درجه سردترین و بندرعباس با دمای ۲۲ درجه گرم‌ترین مراکز استانی بوده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha