سه‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 288489

زن و شوهر‌ها برای آن‌که بتوانند با صلح، صفا و عشق با یکدیگر زیر یک سقف زندگی کنند، باید هم را بلد باشند! هر زنی قبل از ازدواج باید بداند که دنیای زمخت و نتراشیده مرد‌ها تا چه حد با دنیای لطیف زن‌ها فرق می‌کند.

تفاوت‌های شخصیتی؛ مردان آناناسی، زنان هلویی!

سلامت نیوز: زن و شوهر‌ها برای آن‌که بتوانند با صلح، صفا و عشق با یکدیگر زیر یک سقف زندگی کنند، باید هم را بلد باشند! هر زنی قبل از ازدواج باید بداند که دنیای زمخت و نتراشیده مرد‌ها تا چه حد با دنیای لطیف زن‌ها فرق می‌کند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از خراسان، زن و شوهر‌ها برای آن‌که بتوانند با صلح، صفا و عشق با یکدیگر زیر یک سقف زندگی کنند، باید هم را بلد باشند! هر زنی قبل از ازدواج باید بداند که دنیای زمخت و نتراشیده مرد‌ها تا چه حد با دنیای لطیف زن‌ها فرق می‌کند و البته که هر مردی هم قبل از وارد شدن به زندگی یک زن، باید با چم و خم روحیات زن و راز و رمز به دست آوردن دل او آشنا شود.

 زن و شوهر‌ها برای آن‌که بتوانند با صلح، صفا و عشق با یکدیگر زیر یک سقف زندگی کنند، باید هم را بلد باشند! هر زنی قبل از ازدواج باید بداند که دنیای زمخت و نتراشیده مرد‌ها تا چه حد با دنیای لطیف زن‌ها فرق می‌کند و البته که هر مردی هم قبل از وارد شدن به زندگی یک زن، باید با چم و خم روحیات زن و راز و رمز به دست آوردن دل او آشنا شود.

در این مطلب قصد داریم به شکل خلاصه، راجع به تفاوت‌های روانی و شخصیتی زن‌ها و مرد‌ها صحبت کنیم. تفاوت‌هایی که بسیاری از سوء تفاهم‌ها را حل می‌کند و دانستنش علاوه بر زن و شوهرها، برای دختران و پسران دم‌بخت هم کاربردی خواهد بود. با ذکر این توضیح که چنین نکاتی به طور مطلق برای همه زنان و مردان صدق نمی‌کند.

مردان کنجکاو و زنان محتاط

خانم‌ها، محتاط‌تر و بیشتر به دنبال آرامش و امنیت‌اند. به همین دلیل است که خانم‌ها هنگام رانندگی، گاهی روی اعصاب مرد‌ها می‌روند!

آقایان، حادثه‌جو و کنجکاو هستند. به همین دلیل احتمال رانندگی پرخطر و کلا انجام هر کار خطرناکی در مرد‌ها بیشتر است.

شباهت رفتار مردان به آناناس!

شخصیت خانم‌ها شبیه هلو است! ظاهری نرم و لطیف، اما در عوض، هسته‌ای محکم دارند. برعکس آن چه عموم مردم فکر می‌کنند، معمولا خانم‌ها به لحاظ روانی تاب و تحمل بیشتری دارند.

آقایان به لحاظ شخصیتی کمی تا قسمتی شبیه آناناس هستند! از این نظر که برعکس ظاهر خشن و بی احساس‌شان، باطنی نرم دارند. مرد‌ها انگار همان پسربچه‌هایی هستند که حالا دیگر سبیل درآورده‌اند!

مرد‌های مدیر و زنان مراقب

خانم‌ها دوست دارند از آدم‌های دور و برشان، مراقبت کنند. به همین دلیل هم آن‌ها مادر می‌شوند، مربیان باحوصله‌ای هستند و پرستارانی شایسته.

مرد‌ها به طور ناخودآگاه دوست دارند که مدیر باشند و معمولا به مدیریت کردن دیگران هم تمایل نشان می‌دهند. آن‌ها در ناخودآگاه‌شان دوست دارند درست مثل اجدادشان، رئیس قبیله باشند!

مرد‌های کلی‌نگر و زنان جزئی‌نگر

خانم‌ها، جزئی‌نگرند و به تمام زوایا و جزئیات هر چیز توجه دارند. جزئیات به ظاهرساده‌ای مثل لباس چند سال قبل یکی از اقوام در ذهن آن‌ها می‌ماند.

آقایان، کلی نگرند. در هر کاری معمولا به کلیات، اهداف، اصول و منطق کار توجه می‌کنند و به همین دلیل حافظه‌شان در امور جزئی ضعیف است. پس عجیب نیست اگر مناسبت‌ها را فراموش کنند.

مردان کم‌حرف و زنان پرحرف

خانم‌ها، وقتی احساس مشکل می‌کنند، مدام صحبت می‌کنند تا اضطراب خود را تخلیه کنند. پس اگر همسرتان در چنین مواقعی یک‌ریز حرف می‌زند، فقط کمی همدلی نشان دهید.

مرد‌ها به هنگام مواجه شدن با مشکلات به غار تنهایی‌شان می‌روند و کم حرف می‌شوند تا مسئله را در ذهن خود تحلیل کنند. به همین دلیل است که توصیه می‌شود، خانم‌ها به غار تنهایی همسران‌شان سرک نکشند.

‌توجه مردان و زنان به ظاهر

خانم‌ها، توجه زیادی به ظاهر و باطن خود دارند. ممکن است در روز وقت زیادی را صرف تماشای خود در آینه کنند و معمولا با کوچک‌ترین نشانه بیماری به پزشک مراجعه می‌کنند.

آقایان، تمرکز و توجه زیادی به ظاهر جسمانی، حالات روحی و حتی مشکلات جسمی خود ندارند. ممکن است مردی فوت کند و تازه بعد از مرگش مشخص شود که سال‌ها به یک بیماری مزمن مبتلا بوده است!

مردان چشمی و زنان گوشی!

خانم‌ها، بیشتر از راه گوش کردن و شنیدن عاشق می‌شوند. اگر می‌خواهید قلب همسرتان را تصاحب کنید، باید کلمات عاشقانه زیادی برای به کار بردن در مکالمات روزمره بلد باشید.

آقایان، بیشتر از راه چشم و دیدن تحت تاثیر قرار می‌گیرند. به همین دلیل است که برای به دست آوردن دل مردان، اهمیت به ظاهر جسمانی یکی از میانبرترین راه‌هاست.

مردان و زنان و موفقیت

خانم‌ها خوشبختی را در زندگی‌مشترک موفق و داشتن روابط صمیمانه و عاشقانه با همسری ایده‌آل می‌بینند.

مرد‌ها خوشبختی را در به دست آوردن شغل، ثروت، احترام و موقعیت اجتماعی چشمگیر می‌دانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha