مدیر بیمارستان جم درباره دلیل بستری شدن محمدرضا شجریان در این بیمارستان توضیحاتی ارائه کرد.

توضیحات مدیر بیمارستانی که محمدرضا شجریان در آن بستری است

سلامت نیوز: مدیر بیمارستان جم درباره دلیل بستری شدن محمدرضا شجریان در این بیمارستان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرآنلاین، خبر بستری شدن محمدرضا شجریان در بخش مراقبت‌های ویژه باعث شد که شایعات زیادی در فضای مجازی منتشر شود. البته این شایعات با اظهارنظرهای افراد آگاه در این باره کمرنگ شد. حالا بابک حیدری اقدم مدیر بیمارستان محل بستری شجریان هم در این باره توضیحاتی ارائه کرده است که می‌خوانید.

«احتراما، با توجه به بستری استاد موسیقی ایران جناب آقای شجریان در بیمارستان جم ارائه توضیحاتی در این زمینه الزامی است.

ایشان چندین مرتبه در طول سال‌های اخیر جهت بررسی و چکاپ و درمان بیماری به این بیمارستان مراجعه نموده‌اند و پس از انجام اقدامات تشخیصی ودرمانی مرخص شده‌اند با توجه درخواست  شخصی ایشان و نظر خانواده محترم شجریان همواره بدون اطلاع رسانی عمومی در بیمارستان پذیرای ایشان بوده‌ایم.

دراین نوبت به دلیل تشخیص پزشکان معالج ایشان جهت انجام اقدام درمانی، نیاز به جراحی سطحی عروقی بوده که به لطف خداوند با موفقیت انجام پذیرفته و انشاالله امروز یا فردا با نظر پزشکان معالج مرخص خواهند شد.

بنابراین محدودیت به وجود آمده در راستای درخواست خانواده و پزشکان معالج ایشان بوده است و امکان سرویس دهی به اصحاب رسانه و علاقه مندان به ایشان عملاً امکان‌پذیر نبود ولی با توجه به احترام اصحاب رسانه و اذهان عمومی این امکان وجود دارد که با هماهنگی با واحد روابط عمومی بیمارستان و رئیس تیم پزشکی ایشان آقای دکتر حسن عباسی طبق سنوات گذشته جویای احوال ایشان باشید.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha