سلامت نیوز : سرپرست كمیته امداد از آمادگی این نهاد برای حمایت از مددجویان تحت پوشش بهزیستی خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیتی كه در امداد وجود دارد، چنانچه این افراد به این نهاد واگذار شوند این نهاد از آنها حمایت می‌كند.

حسین انواری در گفت‌وگو با فارس  با اشاره به اینكه پرداخت وام اشتغال با سقف جدید و مبلغ 20 میلیون تومان در سال جاری به مددجویان امداد آغاز خواهد شد، اظهار داشت: 15 میلیون تومان از این مبلغ، وام بانكی و 5 میلیون تومان نیز از منابع امدادی است؛ در سال‌های گذشته مبلغ كلی وام اشتغال مددجویان تنها 8 میلیون تومان بوده است.

وی تصریح كرد: در راستای حمایت از مددجویان تحت پوشش امداد، این مجموعه به دنبال امضاء تفاهم‌نامه با بانك‌هایی است كه هنوز تفاهم‌نامه‌ای با آنها منعقد نكرده است تا در زمینه پرداخت وام به مددجویان محدودیتی برای این افراد به وجود نیاید.

انواری اضافه كرد: ضمانت وام بانكی مددجویان از سوی امداد به بانك‌های عامل گام بزرگی برای حمایت از مددجویان در حوزه اشتغال بود و در آینده شاهد شكوفایی اشتغال‌ فراهم شده از سوی مددجویان خواهیم بود.

عضو شورای مركزی كمیته امداد در پاسخ به این پرسش كه آیا امداد آمادگی دارد مددجویان تحت پوشش بهزیستی را زیر چتر حمایت خود قرار دهد، بیان كرد: با توجه به سابقه طولانی امداد و خدمات‌رسانی این نهاد هیچ محدودیتی برای حمایت از مددجویان بهزیستی وجود ندارد و چنانچه این افراد به ما واگذار شوند، از آنها حمایت خواهیم كرد.

وی ادامه داد: تا پایان سال 200 هزار فرصت شغلی از سوی امداد برای مددجویان فراهم خواهد شد و سهمیه هر استان برای اجرا به استان‌ها ارسال شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha